محدودیت‌های ترافیکی خیابان کاشانی شهرکرد در روز پنجشنبه - افق اقتصادی

محدودیت‌های ترافیکی خیابان کاشانی شهرکرد در روز پنجشنبه - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 37126 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۳۸ |
340 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با برگزاری جشن برزگ عید غدیر در ضلع جنوبی بلوار آیت‌الله کاشانی حدفاصل میدان دهکردی تا چهارراه استانداری شهرکرد محدودیت مطلق تردد و توقف وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه تا ساعت ۲۳ اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی خیابان کاشانی شهرکرد در روز پنجشنبه

ایرج حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: همزمان با برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در ضلع جنوبی بلوار آیت‌الله کاشانی حدفاصل میدان دهکردی تا چهارراه استانداری شهرکرد محدودیت مطلق تردد و توقف وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه تا ساعت ۲۳ اعمال می‌شود.

رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این محدودیت‌های ترافیکی به منظور تامین امنیت جانی عابرین پیاده و شرکت‌کنندگان در جشن بزرگ عید غدیر اعمال می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم بتوانیم با استقرار نیرو از چهارراه استانداری تا چهارراه نیروی انتظامی ترافیک را به صورت آرام عبور دهیم و در صورت افزایش جمعیت در این نقطه نیز محدودیت‌های تردد و توقف اعمال می‌شود.

حسین‌پور اضافه کرد: همچنین کوچه‌های منتهی به خیابان کاشانی محدوده برگزاری جشن عید غدیر نیز به دلیل جلوگیری از ورود خودرو به داخل جمعیت مسدود می‌شود.

وی از مردم خواست به منظور تردد وسایل نقلیه از مسیرهای جایگزین بلوار آیت‌الله طالقانی، بلوار شریعتی و بلوار فارابی شمال به جنوب استفاده کنند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید