هشدار دادستان لردگان به سودجویان - افق اقتصادی

هشدار دادستان لردگان به سودجویان - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 32074 |
تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ |
294 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان به افرادی که در سطح شهرستان با قصد تجارت و سودجویی اقدام به تهیه فیلم از نحوه زندگی عشایری، نحوه مراجعه به مراکز درمانی، زندگی شخصی و بارگذاری آن در یوتیوپ، آپارات و … می‌کنند، هشدار داد.

هشدار دادستان لردگان به سودجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اخیرا افرادی در سطح شهرستان لردگان با قصد تجارت و سودجویی اقدام به تهیه فیلم از نحوه زندگی عشایری، نحوه مراجعه به مراکز درمانی، زندگی شخصی و بارگذاری آن در یوتیوپ، آپارات و … می‌کنند تا پس از رسیدن بازدیدکنندگان به حد نصاب مبالغی دریافت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان با هدف آگاه‌سازی مردم ضمن یادآوری ۲ ماده قانونی نسبت به این موضوع به سودجویان هشدار داده است.

در متن این اطلاعیه آمده است:

« به اطلاع همشهریان عزیز لردگانی می‌رساند نظر به اینکه مشاهده می‌شود در سطح شهرستان عده‌ای به قصد تجارت و سودجویی اقدام به تهیه فیلم از نحوه زندگی عشایری، نحوه مراجعه به مراکز درمانی، نحوه زندگی شخصی و ارسال فیلم‌های تهیه شده به نرم‌افزارهای اجتماعی یوتیوپ، آپارات و … می‌کنند تا پس از بازدید حد نصاب بازدیدکنندگان مبالغی از طرف این نرم‌افزار به حساب آنان واریز شود لازم است توجه این افراد و عموم شهروندان را به ماده ۲ و ۱۲ قانون مجازات اشخاصی که در امور سمعی و بصری فعالیت‌های غیرمجاز دارند جلب نمایم.

مطابق موارد فوق‌الذکر هرگونه فعالیت تجاری در زمینه تولید، توزیع، تکثیر، عرضه و … آثار، نوارها و لوح‌های فشرده صوتی و تصویری نیاز به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد و متخلفان از این امر به جزای نقدی تا ۲۵۰ میلیون ریال محکوم و ادوات و تجهیزات مربوطه نیز به نفع وزارت مذکور ضبط می‌شود. لذا افرادی که در این امر فعالیت دارند مجرم بوده و برخورد قانونی و قاطع صورت خواهد گرفت.»

هشدار دادستان لردگان به سودجویان

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید