۳۰ ساختمان ناایمن در شهرکرد شناسایی شد - افق اقتصادی

30 ساختمان ناایمن در شهرکرد شناسایی شد - افق اقتصادی
جمعه, ۶ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-27
کد خبر: 13295 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ |
376 بازدید
۰
8
ارسال به دوستان
پ

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: از ابتدای سال تا کنون از ۴۱ ساختمان توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بازدید شده که در این بازدیدها ۳۰ ساختمان ناایمن شناسایی شده است.

۳۰ ساختمان ناایمن در شهرکرد شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شهرداری، عنایت‌الله راهنورد گفت: از ابتدای سال تا کنون از ۴۱ ساختمان توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بازدید شده که در این بازدیدها ۳۰ ساختمان ناایمن در شهرکرد شناسایی شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد افزود: همچنین در این مدت، تاییدیه ۱۰۰ مورد پایان کار ساختمانی و ۸۲ مورد پروانه ساخت و ساز توسط آتش‌نشانی انجام شد.

وی با بیان اینکه توجه به رفع موارد ناایمن و بحران‌ساز در سازه‌های ساختمان‌های ناایمن یکی از الزامات است و باید ناایمنی‌ها رفع شود، اظهار داشت: معیارهای مختلفی از جمله سیستم اطفای حریق، اطفای دستی و اتوماتیک، راه‌های خروج، نمای ساختمان‌ها از جمله مواردی هستند که ساختمان‌ها بنا بر آن ارزیابی می‌شوند.

راهنورد اضافه کرد: ساختمان‌های سه طبقه به بالا باید تأییدیه آتش‌نشانی داشته باشند و سازندگان مجتمع‌ها و واحدهای مسکونی موظف به رعایت نکات ایمنی هستند.

وی ادامه داد: سازندگان در زمان درخواست مجوز ساخت، دستورالعمل ایمنی آتش‌نشانی را دریافت و در حال ساخت مشاوره ایمنی دریافت می‌کنند و پس از پایان ساخت در زمان صدور پایان کار، کارشناسان سازمان نسبت به بررسی ایمنی و موارد درخواست شده از جمله سیستم آب آتش‌نشانی، برق اضطراری آسانسور، ارتفاع نرده‌ها و راه‌های خروج اضطراری و تنظیم جوابیه استعلام پایان کار اقدام می‌کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید