توزیع ۵۰۰ هزار پرس غذا همزمان با عید غدیر در بوشهر - افق اقتصادی

توزیع ۵۰۰ هزار پرس غذا همزمان با عید غدیر در بوشهر - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 75963 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۵ |
282 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر از پخت و توزیع بیش‌از ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم همزمان با عید سعید غدیر در این استان خبر داد.

توزیع ۵۰۰ هزار پرس غذا همزمان با عید غدیر در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حسین کارگر دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۷۰ برنامه به مناسبت عید سعید غدیر در استان برگزار می‌شود که پیاده‌روی کاروان غدیر، مراسم جشن عروسی خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی، اطعام غدیر در شهرها و روستاها و برگزاری ایستگاه صلواتی در توزیع شیرینی و شربت از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در سواحل استان بوشهر امشب ضمن برگزاری مراسم جشن، شربت و شیرینی توزیع می‌کنند اضافه کرد: در اطعام غدیر ۴۰ تن برنج و ۲۰ تن شکر در اختیار هیئت‌های مذهبی استان قرار گرفته است.

کارگر اطعام ایتام، نیازمندان و اطعام غدیر به‌صورت عمومی را از جمله برنامه روز غدیر دانست و بیان کرد: سال گذشته بیش از ۳۶۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر با مشارکت مردم تهیه و توزیع شد و امسال افزون بر ۵۰۰ هزار پرس غذا تهیه و بین اقشار مختلف مردم در ظهر عید غدیر در شهرها و روستاهای استان بوشهر توزیع می‌شود.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی در برخی از شهرها، قرائت خطبه غدیر و پیاده‌روی با کاروان غدیر از دیگر برنامه‌های روز عید غدیر است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید