برپایی جشن دهه ولایت در ۷۵ امامزاده و بقعه متبرک بوشهر - افق اقتصادی

برپایی جشن دهه ولایت در ۷۵ امامزاده و بقعه متبرک بوشهر - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 35590 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ |
299 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های دهه ولایت در استان بوشهر، گفت: این جشن در ۷۵ بقعه از بقاع متبرکه و امامزادگان استان در روز عید غدیر برگزار خواهد شد.

برپایی جشن دهه ولایت در ۷۵ امامزاده و بقعه متبرک بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان بوشهر شامگاه گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دهه ولایت در استان بوشهر، اظهار داشت: این جشن در ۷۵ بقعه از بقاع متبرکه و امامزادگان استان در روز عید غدیر، ۱۶ تیرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی همزمان با کل کشور در بقاع متبرکه استان در طول دهه ولایت که از عید قربان آغاز شده و تا عید غدیر ادامه دارد برگزار می‌شود که این آیین شامل مدیحه سرایی و شعر خوانی آیینی و برنامه‌های متنوع دیگر است.

اسماعیل‌پور بیان کرد: فضاسازی و اطلاع رسانی، برگزاری جشن‌های شاد آسمانی با اجرای برنامه‌های متنوع سخنرانی، گروه‌های سرود، مسابقه، مراسم جشن امام هادی(ع) و قرائت زیارت جامعه کبیره و ترویج زیارت غدیریه امام هادی(ع) و برگزاری کاروان شادی نسیم ولایت از جمله برنامه‌های دهه ولایت است.

مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان بوشهر گفت: همایش بانوان ولایی نیز روز جمعه شانزدهم تیرماه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان، طرح ضیافت غدیر با اطعام به زائرین، برپایی محافل انس با قرآن کریم و طرح حافظان غدیر با موضوع مسابقه حفظ خطبه غدیر و مسابقه حفظ موضوعی آیات مرتبط با ولایت امیر مؤمنان حضرت علی(ع) نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید