بیش‌از یک میلیون نفر، مسافر ناوگان عمومی بوشهر شدند - افق اقتصادی

بیش‌از یک میلیون نفر، مسافر ناوگان عمومی بوشهر شدند - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 32700 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ |
310 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر از شهرستان‌های استان به سایر نقاط کشور و یا داخل استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده‌اند.

بیش‌از یک میلیون نفر، مسافر ناوگان عمومی بوشهر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر از شهرستان‌های استان به سایر نقاط کشور و یا داخل استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده‌اند.

وی افزود: این تعداد مسافر به وسیله ۵۹۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه عمومی سفر کرده‌اند. در این مدت ۵۳ درصد مسافران با اتوبوس، ۴۱ درصد با مینی بوس و ۶ درصد با سواری کرایه عمومی جابجا شدند.

این مقام مسؤول ادامه داد: میزان جابجایی مسافران در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کاهش و از نظر تعداد سفر ۶۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در این مدت ۴۱ درصد از سفرها درون استانی و ۵۹ درصد سفرها برون استانی بوده است، اعلام کرد: اصلی‌ترین مقاصد سفر بوشهری‌ها به فارس، تهران و خوزستان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: ۳۸ شرکت مسافری، یک هزار و ۷۳۰ راننده و ۱۱۴۰دستگاه ناوگان مسافری در استان بوشهر مشغول خدمات رسانی به مسافران هستند.


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید