معاون استاندار بوشهر: بانک‌ها برای پرداخت وام شب‌ها هم خدمات‌دهی کنند - افق اقتصادی

معاون استاندار بوشهر: بانک‌ها برای پرداخت وام شب‌ها هم خدمات‌دهی کنند - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 31581 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۳۸ |
313 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با توجه به فرصت کم باقیمانده برای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶، بانک‌ها در تمام اوقات حتی در شب در بانک‌ها حضور داشته باشند و نسبت به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ اقدام کنند.

معاون استاندار بوشهر: بانک‌ها برای پرداخت وام شب‌ها هم خدمات‌دهی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر عصر امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بوشهر با اشاره به بررسی پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ با هدف ایجاد اشتغال و رفع محرومیت از مناطق محروم و کم برخوردار استان، اظهار داشت: در این زمینه با حضور همه مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ارتباط ویدئو کنفرانسی فرمانداران پرداخت‌های تبصره ۱۶ در سطح استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به ابلاغ یک‌ هزار و ۴۴۶ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ به استان بوشهر افزود: از این میزان تسهیلات ابلاغی تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و در این راستا همکاری و مشارکت بانک‌ها در تسریع پرداخت تسهیلات یاد شده درخور تحسین است.

این مقام مسؤول با قدردانی از بانک‌های دولتی در تسریع پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ ادامه داد: تعدادی از بانک‌های خصوصی در استان بوشهر همکاری خوبی دارند ولی متأسفانه تعدادی از بانک‌های خصوصی هیچ همکاری در پرداخت تسهیلات ندارند و تدابیر لازم در مورد این بانک‌ها با حضور استاندار بوشهر در نشست تخصصی و ویژه با حضور مسؤولان بانک‌های خصوصی اتخاذ می‌شود.

باستین اعلام داشت: با توجه به فرصت کم باقیمانده تا تیرماه برای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ تأکید شد مسؤولان بانک‌ها در تمام اوقات حتی در شب در بانک‌ها حضور داشته باشند و نسبت به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ اقدام کنند.

علی باستین با بیان اینکه هر گونه تعلل در پرداخت تسهیلات یاد شده قابل پذیرش نیست، تاکید داشت: مسؤولان بانک‌های استان بوشهر قول دادند نسبت به پرداخت تسهیلات تسریع کنند و به مسؤولان دستگاه‌های اجرایی تأکید شد مسؤولان مربوطه در پرداخت این تسهیلات در بانک‌ها حضور داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: هر متقاضی دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ در مدت ۴۸ ساعت آینده که نسبت به تکمیل پرونده اقدام نکند سهمیه آن حذف می‌شود و به متقاضی دیگری واگذار می‌شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید