ادارات بوشهر ۴۰ مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی خواهند کرد - افق اقتصادی

ادارات بوشهر 40 مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی خواهند کرد - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 21664 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ |
306 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از پیش‌بینی صرفه‌جویی ۴۰ مگاواتی ادارات این استان در مصرف برق خبر داد.

ادارات بوشهر ۴۰ مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با کاهش ساعت کار ادارات پیش‌بینی شده مصرف برق دستگاه‌های اداری این استان ۴۰ مگاوات کاهش پیدا کند.

وی بیان کرد: هدف اصلی از کاهش ساعت کار ادارات صرفه جویی حداکثری در مصرف برق و پایداری برق مشترکان است که انتظار می‌رود همگان برای تحقق این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

حشمتی عنوان کرد: برای تابستان امسال سهم استان بوشهر از صرفه جویی در مصرف برق ۱۰۰ مگاوات اعلام شده که از این میزان ۴۰ مگاوات سهم دستگاه‌های اجرایی و مابقی باید توسط مشترکان خانگی محقق شود؛ در همین رابطه ۸۰ درصد مصرف برق استان بوشهر مربوط به مشترکان خانگی است که از این میزان عمده آن به دستگاه‌های سرمایشی اختصاص دارد.

این مقام مسؤول تأکید کرد: انتظار می‌رود مشترکان هم‌استانی در بخش خانگی با سرویس به موقع کولرها، نگه داشتن دمای کولرها روی ۲۴ درجه سانتیگراد و استفاده از دستگاه‌های پرمصرف در ساعت‌های غیرپیک از ساعت ۱۰ شب تا ۱۰ صبح به پایداری برق در استان بوشهر کمک کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر توضیح داد: امسال با اجرا طرح سراسری پاداش وزارت نیرو، مشترکان در صورت صرفه جویی می‌توانند تا سقف ۲۰ برابر برق مصرفی خود پاداش دریافت کنند. مشترکان در صورت مشارکت در طرح سراسری پاداش می‌توانند علاوه بر کمک به پایداری برق، سهم پرداختی خود برای قبض برق را به صفر رسانده و حتی برای دوره‌های آتی بستانکار وزارت نیرو شوند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید