محور دیلم - گناوه تا هفته دولت افتتاح می‌شود - افق اقتصادی

محور دیلم - گناوه تا هفته دولت افتتاح می‌شود - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 21490 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ |
201 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: بخش باقی‌مانده طرح محور دیلم – گناوه تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

محور دیلم – گناوه تا هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، محسن پاپری‌زارعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر صبح امروز در بازدید از ۶.۵ کیلومتر محور دیلم – گناوه در شهرستان دیلم اظهار داشت: پیرو بازدیدهای دوره‌ای که در سه ماهه اخیر به همراه فرماندار و مدیرکل راه و شهرسازی از این محور داشتیم و بر اساس برنامه زمانبندی برای پایان کار این محور در هفته دولت ۱۴۰۲، خوشبختانه بخشی از این طرح در حال آسفالت شدن است.

وی افزود: بخش دیگری از این طرح مهم با توجه به پیگیری و قول مساعد پیمانکار، نهایت تا هفته دولت ۱۴۰۲ به بهره‌برداری و کل طرح زیر بار ترافیک خواهد رفت.

پاپری‌زارعی ادامه داد: این طرح یکی از طرح‌های اولویت‌دار استان است که بخشی از کریدور بزرگراهی جنوب را به خود اختصاص داده است و بخشی از این کریدور در استان بوشهر به بهره‌برداری نرسیده است به همین دلیل این محور دارای بار ترافیکی بالایی است.

این مقام مسؤول اعلام کرد: ورود و خروج شهرستان دیلم از همین مسیر است و به دلیل بار ترافیکی بالا سوانحی را نیز در این مسیر شاهد هستیم و به همین علت یکی از اولویت‌های ما تکمیل این طرح است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر بیان کرد: کریدور جنوب از شلمچه شروع و تا بندر گواتر در سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

این مقام مسؤول اضافه داشت: دو مسیر پرخطر دیگر در خروجی شهرستان دیلم، یکی محور دیلم – بهبهان و دیگری دیلم – هندیجان است که هر دو مسیر از اولویت‌های سال جاری ما است، که بخشی از این مسیرها زیر بار ترافیک رفته و بخشی دیگر از این مسیرها از محل اعتبار متوازن ملی تأمین اعتبار شده‌اند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید