۱۰۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های ۳ فرزندی در بوشهر واگذار می‌شود - افق اقتصادی

1000 قطعه زمین به خانواده‌های 3 فرزندی در بوشهر واگذار می‌شود - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 21475 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ |
195 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۱۰۰۰ قطعه زمین تا پایان دهه ولایت و امامت به مشمولان قانون جوانی جمعیت در ۱۰ شهرستان استان بوشهر واگذار می‌شود.

۱۰۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های ۳ فرزندی در بوشهر واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر صبح امروز در آئین واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا در تنگستان اظهار داشت: با تأکید استاندار بوشهر در تسریع دستورات رئیس جمهور در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر با فراهم شدن سازوکارهای لازم از جمله تهیه طرح، الحاق زمین و فرایند مصوبات کمیسیون و کارگروه‌های مختلف با حمایت فرمانداران و ائمه جمعه استان بوشهر، واگذاری زمین مسکونی به مشمولان قانون جوانی جمعیت شروع شده است.

وی با بیان اینکه در ۲ شب گذشته قرارداد زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت در ۳ شهرستان دشتی، کنگان و دیر منعقد شد افزود: ۱۰۰۰ قطعه زمین تا پایان دهه ولایت و امامت به مشمولان قانون جوانی جمعیت در ۱۰ شهرستان استان بوشهر واگذار می‌شود.

احمد لطفی فرماندار تنگستان نیز با بیان اینکه واگذاری ۱۰۰ قطعه زمین مسکونی در شهر و روستاهای تنگستان به مشمولان قانون جوانی جمعیت شروع شده است بیان داشت: این زمین‌ها هر کدام به مساحت ۲۰۰ متر مربع است که بخشی در شهر اهرم و بخش دیگر در روستاها به خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا واگذار شد.

وی با اشاره به واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین به مشمولان این قانون تصریح کرد: امروز مرحله نخست واگذاری زمین‌های مسکونی در قالب ۱۰۰ قطعه هر کدام به مساحت ۲۰۰ متر مربع شروع شده است.

این مقام مسؤول اعلام کرد: در سه مرحله دیگر ۳۰۰ قطعه زمین برای ساخت مسکن به خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا در شهرها و روستاهای تنگستان واگذار می‌شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید