ثبت ۷۹۶ مجروح در سوانح رانندگی استان بوشهر - افق اقتصادی

ثبت 796 مجروح در سوانح رانندگی استان بوشهر - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 21438 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ |
292 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری ۶۸ فوتی و ۷۹۶ مجروح در سوانح رانندگی برون شهری استان بوشهر ثبت شده است.

ثبت ۷۹۶ مجروح در سوانح رانندگی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، بابک کاوه‌ییان رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران از افزایش ۲۴ درصدی تصادفات در فصل بهار امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون در استان بوشهر هرچند شاهد کاهش ۳ درصدی فوتی سوانح رانندگی در محورهای برون شهری بودیم، ولی تعداد مجروحان ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد تصادف‌های خسارتی استان در سه ماهه امسال ۲۶ درصد رشد داشته است، افزود: از ابتدای سال جاری ۶۸ فوتی و ۷۹۶ مجروح در سوانح رانندگی برون شهری استان بوشهر ثبت شده است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه سرعت غیرمجاز عامل اصلی و ریشه تمام سوانح جاده‌ای بوشهر است، اعلام کرد: میانگین سرعت بوشهری‌ها در رانندگی ۸۵کیلومتر و نزدیک به ۱۰ کیلومتر بالاتر از میانگین کشوری است که این عامل منجر شده تا سرعت غیرمجاز ریشه در تمام سوانح جاده‌ای در استان بوشهر داشته باشد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک استان بوشهر تأکید کرد: با توجه به نقش بالای ۸۰ درصدی عامل انسانی در سوانح رانندگی، برای کاهش تلفات آحاد جامعه باید مواظب خود و دیگران باشیم و روحیه گذشت، مسؤولیت‌پذیری و رعایت قوانین برای ایمن ماندن را در خود تقویت کنیم.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید