فرمانده یگان حفاظت بنادر: مبادی بنادر استان بوشهر تجهیز می‌شود - افق اقتصادی

فرمانده یگان حفاظت بنادر: مبادی بنادر استان بوشهر تجهیز می‌شود - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 17643 |
تاریخ انتشار : ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۱۵ |
315 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تجهیز مبادی بنادر استان بوشهر از اولویت‌های فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی است که این مهم در استان بوشهر به‌صورت ویژه دنبال می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت بنادر: مبادی بنادر استان بوشهر تجهیز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حمید بیرانوند فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی شامگاه گذشته در نشست با ماموران یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: یگان حفاظت بنادر استان بوشهر باید از ظرفیت پیشگیری و بازدارندگی خود برای تسهیل سازی و ایمنی ترافیک به بهترین نحو ممکن استفاده کند.

وی افزود: سفر به استان بوشهر فرصتی ارزشمند است تا یگان حفاظت بنادر استان از لحاظ کیفی مورد ارزیابی قرار گیرد و همچنین از کارکنان پرتلاش این حوزه تجلیل و قدردانی شود.

بیرانوند ادامه داد: در نظارت و بازدید دوره‌ای از یگان حفاظت بنادر استان بوشهر رویکردهای مهمی همچون نقش پایش هوشمند در ارتقای کیفی خدمات حفاظتی و به تبع آن بکارگیری هدفمندتر منابع انسانی در اجرای ماموریت سازمانی مورد توجه ویژه قرار دارد.

حمید بیرانوند بیان داشت: افزایش سطح آمادگی جسمانی، برگزاری دوره‌های آموزش‌های متنوع و برخوردار از متدهای پیشرفته و آگاه‌سازی یگان حفاظت از موضوع‌های روز از اولویت‌های راهبردی فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای کیفی و مستمر ماموران یگان حفاظت یادآورشد: یگان حفاظت مرجع امنیت در بنادر است و حاصل این امنیت میل و رغبت بیشتر تجار و بازرگانان برای جابجایی کالا بر بستر بنادر است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید