اختصاص بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دشتستان - افق اقتصادی

اختصاص بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دشتستان - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 14501 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ |
338 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص یک‌ هزار و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح های شهرستان دشتستان خبر داد.

اختصاص بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های دشتستان اختصاص یافته است، اظهار داشت: بر اساس آخرین وضعیت مصوبه‌های سفر دولت به استان بوشهر ۲۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، ۲۰۰ میلیارد تومان برای جاده نمازگاه – ارم – بوشکان و ۱۳۰ میلیارد تومان برای احداث مخزن و خط انتقال آب ارغون(بخش بوشکان) اختصاص یافته است.

وی با اشاره به دیگر اعتبارات ابلاغ شده به شهرستان دشتستان، افزود: ۲۰۰ میلیارد تومان برای احداث سد دهرود، ۷۵ میلیارد تومان برای تکمیل شبکه آبیاری نوین در سعدآباد و آبپخش و شبانکاره، ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع‌های فرهنگی آبپخش و سعدآباد و شبانکاره و ۴۰۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل پل درودگاه تخصیص یافته است.

عضو‌ کمیسیون‌ امنیت‌ملی‌ و اصل نود ادامه داد: اختصاص ۱۶۰ میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز استان بوشهر، ۹۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل مخازن ذخیره و خطوط انتقال آب نیز ازجمله دیگر اعتبارات ابلاغی مصوب از سفر دولت به استان بوشهر است‌.

نماینده دشتستان بیان کرد: اگر چه مصوبه‌ها می‌توانست بهتر باشد و بنده موارد دیگری را نیز قبل و پس از سفر پیشنهاد کرده بودم اما توجه خاص دوستان به نظرات و مطالبه‌های مردم جای قدردانی دارد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید