بی‌آرتی و متروی تبریز رایگان شد - افق اقتصادی

بی‌آرتی و متروی تبریز رایگان شد - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 35819 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۰۰ |
294 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

شهردار تبریز از فعالیت رایگان اتوبوس های مسیر بی آر تی و مترو در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه به مناسبت عید بزرگ غدیر خم با مصوبه شورای اسلامی شهر خبر داد.

بی‌آرتی و متروی تبریز رایگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: شهرداری تبریز در راستای برگزاری باشکوه رویدادهای فرهنگی غدیرخم خدمات ویژه‌ای برای شهروندان در نظر گرفته است.  

وی افزود: بر همین اساس و با موافقت شورای اسلامی شهر اتوبوس های مسیر بی آر تی و متروی تبریز در روزهای پنج‌شنبه‌ و جمعه این هفته به مناسبت عید بزرگ غدیرخم رایگان خواهد بود.  

هوشیار با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شب عید غدیر خم خاطرنشان کرد: برای اولین بار به مناسبت گرامیداشت عید بزرگ غدیرخم، اقدام به برگزاری رویداد بزرگ پیاده‌روی با عنوان غدیریون تبریز می‌کنیم که از دو مسیر میدان شهید بهشتی و باغ فجر به سمت مصلای اعظم امام‌خمینی(ره) انجام خواهد گرفت.  

وی با اشاره به جوایز نفیس این رویداد فرهنگی و ورزشی نیز گفت: در پایان این رویداد فرهنگی و ورزشی و بر اساس قرعه‌کشی بین حاضرین در مصلای امام‌خمینی‌ (ره) ۴۲ جایزه نفیس بین شرکت‌کنندگان توزیع خواهد شد.  

شهردار تبریز یادآور شد: ۱۴ کمک‌هزینه سفر زیارتی کربلای معلی، ۱۴ کمک‌هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و ۱۴ دستگاه دوچرخه جوایز این رویداد فرهنگی و ورزشی هستند.  

هوشیار افزود: در طول مسیر پیاده‌روی نیز مناطق و سازمان‌های شهرداری تبریز اقدام به برپایی غرفه‌های فرهنگی مرتبط با عید بزرگ غدیر خم خواهند کرد و در پایان مراسم در ۱۰ نقطه شاهد نورافشانی خواهیم بود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید