دستگیری سارقان زورگیر منزل در تبریز - افق اقتصادی

دستگیری سارقان زورگیر منزل در تبریز - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 21386 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ |
300 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر منزل که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت وجوه نقد، لوازم خانگی و مدارک می کردند، خبر داد.

دستگیری سارقان زورگیر منزل در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدتقی سلطانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول گزارش وقوع سرقت به روش زورگیری در یکی از مناطق شهر تبریز به‌لحاظ حساسیت موضوع مراتب پیشگیری و کشف به‌صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با پایش اطلاعات صحنه وقوع جرم با استفاده از امکانات فنی و پلیسی موفق شدند هویت و محل اختفای ۳ نفر از سارقان را شناسایی و در عملیاتی به صورت ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیری از اموال مسروقه کشف کردند.

سلطانی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته به سرقت با شیوه و شگرد زورگیری اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه پلیس در تمام اوقات شبانه‌روز در راستای تامین امنیت مردم تلاش می‌کند و  از مردم و شهروندان عزیز خواست تا با گزارش هرگونه موارد مشکوک از طریق شماره ۱۱۰،  پلیس را در تحقق این وظیفه خطیر یاری دهند.

پایان پیام/س


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید