امام جمعه ارومیه: با تلاش‌های مجاهدانه مسئولان پروژه انزوای ایران با شکست مواجه شد - افق اقتصادی

امام جمعه ارومیه: با تلاش‌های مجاهدانه مسئولان پروژه انزوای ایران با شکست مواجه شد - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 74652 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۵ |
276 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

امام جمعه ارومیه گفت: هدف دشمنان نظام اسلامی به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی ایران بود که با همت مسئولان و مردم این پروژه با شکست مواجه شده است.

امام جمعه ارومیه: با تلاش‌های مجاهدانه مسئولان پروژه انزوای ایران با شکست مواجه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ارومیه با اشاره به فرارسیدن عیدالله اکبر عید سعید غدیرخم اظهار داشت: اینجانب به نوبه‌ی خودم از تمامی آحاد مردم عزیز و ولایتمدار استان آذربایجان‌غربی کمال تشکر را دارم چرا که در این ایام عید سعید غدیر به نحو عالی و مبارک عرض ارادت و علاقه خود را با برگزاری مراسم‌های مختلف به امیرالمومنین علی علیه السلام اظهار داشتند.

وی با اشاره به توفیقات دولت سیزدهم در امر سیاست خارجی افزود: نقشه دشمنان نظام اسلامی بر منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران بود که به لطف الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همت مسئولان دولت سیزدهم نه تنها دچار انزوا نگردید بلکه روزبه‌روز اقتدار و سیطره آن در جهان گسترش می‌یابد.

امام جمعه ارومیه عنوان داشت: عضویت رسمی جمهوری اسلامی ایران در پیمان شانگهای که در حدود ۴۰درصد جمعیت کل جهان را شامل می‌شود، یک ظرفیتی بزرگ اقتصادی، سیاسی و امنیتی است که بر روی نظام اسلامی گشوده شده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با استقامت، مقاومت و تحمل سختی‌ها هرگز از مسیر انقلاب اسلامی کناره‌گیری نکردند که انشاالله به زودی ثمره آن را در اعتلای بیش از پیش نظام اسلامی مشاهده خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: هدف دشمنان ناامید کردن مردم ایران است ولی با الطاف خداوند، کشورهایی که تا گذشته با جمهوری اسلامی دشمنی می‌کردند امروز ملتمسانه خواهان روابط حسنه با نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به ۱۶تیرماه و روز مالیات اظهار کرد: در تمام کشورهای دنیا یکی از بهترین راه‌های درآمدزایی برای دولت‌ها اخذ مالیات است لذا هیچکس حق فرار از مالیات را ندارد، البته دولت و مجلس محترم نیز باید تلاش کنند قوانین مالیاتی کشور کپی برداری شده از نظام مالیاتی غرب نباشد.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه مامورین مالیاتی باید رفتار حسنه با کسبه داشته باشند، عنوان کرد: مامورین باید با رفتار مودبانه با مودیان مالیاتی برخورد داشته باشند، کسی که با دست خود مالیات درآمدش را به دولت تحویل می‌دهد باید مورد احترام و تکریم مامورین مالیاتی قرار بگیرد.

وی در پایان اضافه کرد: مسئله صرفه‌جویی در شرایط فعلی آب وهوایی کشور موضوع مهمی و واجبی است که برهمه ما واجب است که در این امر تمام تلاش و همت خود را انجام دهیم و باغداران عزیز نیز در صورت توان باغات خود را مجهز به آبیاری قطره‌ای کنند و از آبیاری غرق‌آبی پرهیز نمایند.

انتهای پیام
 


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید