برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت عید غدیر خم در ارومیه - افق اقتصادی

برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت عید غدیر خم در ارومیه - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 53297 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۳۶ |
279 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

دبیر ستاد مردمی غدیر در ارومیه از اجرای برنامه‌های متفاوت و پخت و توزیع ۸۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر خم خبر داد.

برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت عید غدیر خم در ارومیه

مهدی شاهی‌زاده دبیر ستاد مردمی غدیر در ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه  اظهار داشت: برای گرامیداشت هر چه باشکوهتر مراسمات عید سعید غدیر خم برنامه‌های متفاوتی در محلات و خیابان‌های شهرستان ارومیه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد:  اجرای برنامه‌های متفاوت و پخت و توزیع ۸۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر خم و اجرای ۵۰ برنامه پرده خوانی در سراسر استان ازجمله برنامه‌های عید سعید غدیر خم است.

شاهی زاده با بیان اینکه برای گرامیداشت عید ولایت و جشن غدیر‌خم طی سه سال گذشته ستاد مردمی غدیر به همت جریان‌های مردمی راه‌اندازی شد عنوان کرد: برنامه ریزی و ساماندهی  فعالیت‌های مردمی در خصوص برگزاری جشن های ولایت از جمله وظایف این ستاد می‌باشد.

شاهی‌زاده ادامه داد: سال گذشته ۲۰۰ ایستگاه صلواتی در سطح شهر به همت مردم راه‌اندازی شد و ستاد غدیر نیز کنسانتره و شکر برخی از این ایستگاه‌های صلواتی را تأمین کرد‌.

وی خاطرنشان کرد: در عید غدیر سال گذشته بیش ۸۰ هزار پرس غذا نیز در سطح شهر ارومیه طبخ و توزیع شده است.

دبیر ستاد مردمی غدیر در ارومیه با اشاره برنامه‌های عید غدیر اظهار داشت: امسال هم برنامه‌های مردمی در نقاط مختلف شهر شروع شده که مهم‌ترین آن برنامه‌ها تجمیع در خیابان شهید سلیمانی است که روزهای پنج‌شنبه و جمعه ایستگاه‌ها و موکب‌ها و غرفه‌های متعدد غدیر در آن مکان برپا خواهد شد.

وی بیان کرد: غرفه‌های متعددی برای کودکان و نوجوان در موکب‌ها در نظر گرفته شده است و طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده از طریق سازمان تبلیغات اسلامی مبلغان دینی از سایر کشورها دعوت و در غرفه‌ها جهت تدوین برخی برنامه و حضور انقلاب اسلامی در کشورهای خارج از ایران حضور خواهند داشت.

شاهی زاده عنوان کرد: غرفه‌های حجاب و عفاف و غرفه‌هایی جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در خیابان شهید سلیمانی در نظر گرفته شده است که عموم مردم می‌توانند برای بازدید از این غرفه‌ها حضور داشته باشند .

دبیر ستاد مردمی غدیر در ارومیه ادامه داد: طی روزهای اخیر اجتماع مردمی غدیر یون اهل‌تسنن با سخنرانی ماموستا کلشی‌نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه در ارومیه برای اولین برگزار شد.

شاهی‌زاده تصریح کرد: در برخی محلات ارومیه غرفه‌های مختلف برای برگزاری مراسمات و جشن‌های غدیر توسط حمایت‌های مردمی تعبیه شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن در روزعید غدیر عنوان کرد: با کمک خیرین برای ۱۰۰ هزار نفر آش نذری طبخ و بین مردم توزیع خواهد شد.

شاهی زاده گفت: آستان قدس رضوی با محوریت اطعام علوی در حدود ۱۵ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع خواهد کرد و پیش‌بینی می شود با وجود مشکلات اقتصادی در حدود ۸۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع شود .

وی خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته حمایت‌های مردمی خوب بود؛ اما امسال حمایت کم شد هیئات مذهبی مؤسسات قرآنی با همکاری ستاد فاطمیه پرچم توزیع شده است و تمام این اقدامات توسط مردم بوده شهرداری ارومیه حمایت‌های کافی و لازم را داشته است.

شاهی‌زاده بیان کرد: برخی نهادها و دستگاه‌های اجرایی حمایت لازم را نداشته و به سمت متولی بود پیش می‌روند که طبق بیانات مقام معظم رهبری لازم است هم‌افزایی لازم با ستاد مردمی غدیر انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: به همت بانوان برگزاری جشن با محوریت سرود تئاتر و پذیرایی در پارک بانوان به مدت پنج‌روز در این هفته برگزار خواهد شد .

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید