کمک به واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنان جزء اولویت دستگاه قضا است - افق اقتصادی

کمک به واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنان جزء اولویت دستگاه قضا است - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 53287 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۶ |
315 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: کمک به واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها جزء برنامه‌های اولویت‌دار دستگاه قضایی است و دراین‌خصوص از تمام ظرفیت‌ها بهره می‌گیرد.

کمک به واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنان جزء اولویت دستگاه قضا است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری استان در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری استان که با حضور مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دیگر اعضای کمیته در سالن جلسات امامت دادگستری برگزار می‌شد با تبریک دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم گفت: کمک به واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها جزء برنامه‌های اولویت‌دار دستگاه قضایی است و دراین‌خصوص از تمام ظرفیت‌ها بهره می‌گیرد.

عتباتی افزود: مشکلات هر واحد تولیدی مرتبط با یک یا چند نهاد و ارگان است که لازم است با نگاه و رویکرد حمایتی این نهادها و ارگان‌ها در جهت حل مشکلات گام برداشته شود.

رئیس‌کل دادگستری استان اضافه کرد: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری یکی از مراجعی است که با عضویت مدیران تصمیم گیر و تصمیم‌ساز اقدامات حمایتی بسیار خوبی را از تولید در استاندارد و نیاز است مصوبات آن با جدیت و قاطعیت پیگیری شوند و به مرحله اجرا درآیند و به‌هیچ‌وجه معطل نمانند.

رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان یکی از مشکلات اساسی تولید را موانع توسعه واحدهای تولیدی استان دانست و گفت: می‌باید هیچ مانعی برای توسعه واحدهای تولیدی موفق وجود نداشته باشد و در صورت وجود باید در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع شود چرا که توسعه این واحدها موجب رشد و توسعه تولید و اقتصاد استان است.

شایان‌ذکر است در جلسه امروز مشکلات ۷ واحد تولیدی مطرح گردید و اعضای کمیته به بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی پرداختند و نهایتاً جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد که از مهم‌ترین مصوبات آن اجرای طرح توسعه شرکت‌های اروم تریلر با بیش از ۳۰۰ نفر اشتغال جدید و اجرای طرح توسعه شرکت پوک با بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال جدید و رفع مشکل شرکت مخازن قیر سازمان همیاری شهرداری‌های استان در بازرگان با حفظ اشتغال بیش از ۳۰ نفر بود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید