دستگیری ۲۲ نفر از اوباش در اولین روز اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی آذربایجان‌غربی - افق اقتصادی

دستگیری 22 نفر از اوباش در اولین روز اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی آذربایجان‌غربی - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 36497 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۷ |
290 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت محله‌محور با محوریت پلیس امنیت عمومی انتظامی استان خبر داد و گفت: در اولین روز از اجرای این طرح‌ ۲۲نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

دستگیری ۲۲ نفر از  اوباش در اولین روز اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار رحیم جهانبخش اظهارداشت:  به لطف پروردگار و تلاش‌های صورت گرفته توسط همکارانم در انتظامی استان، عملکرد بسیار مثبتی را در تحقق امنیت پایدار و ارتقاء خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم شاهد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم  توسط پلیس رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس برابر قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

وی گفت: در اولین روز از  اجرای این طرح‌ ۲۲نفر از اراذل و اوباش دستگیر و همچنین ۲۳۰دستگاه خودروی متخلف که تغییر وضعیت داده یا رفتار های پرخطر در رانندگی انجام می دادند، توقیف، ۱۰۰نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری و ۳۳ نفر سارق خودرو و اماکن خصوصی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان به بازدید محسوس و نامحسوس ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در سطح استان در راستای اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی اشاره کرد و ادامه داد: برای ۴۸ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر و ضمن اخذ تعهد از ۱۰۹ واحد صنفی، ۴۵ واحد صنفی متخلف نیز در سطح استان  پلمب شدند. 

سردار جهانبخش در پایان با اشاره به اینکه مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است گفت: طرح امنیت محله محور به صورت مستمر و با مشارکت پلیس های تخصصی و کلانتری ها با قدرت ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید