آزادسازی ۱۵۱ زندانی جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی - افق اقتصادی

آزادسازی 151 زندانی جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 31105 |
تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸ |
230 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از آزادی ۱۵۱زندانی جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی به مناسبت ده امامت و ولایت خبر داد.

آزادسازی ۱۵۱ زندانی جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در مراسم آزادسازی۱۵۱ زندانی جرایم غیر عمد با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیرضمن اشاره به برنامه های هفته قوه قضائیه اظهار داشت: نگاه به مقوله زندان با سایر سیستم های قضایی دنیا در ایران متفاوت است و در ارتباط با مقوله زندان و زندانیان به مناسبت هفته قوه قضاییه برنامه‌های خوبی را پیش بینی و برنامه ریزی کرده بودیم که با استفاده از ظرفیت همکاران قضایی و خیرین نیک اندیش و نیکوکار استان در مقوله آزادسازی زندانیان، امروز ۱۵۱ زندانی جرایم غیرعمد با مساعدت های خیرین نیک اندیش و ستاد دیه و بر اساس تصمیمات جلسه شورای طبقه بندی زندانیان استان آزاد می شوندکه بسیار ارزشمند است .

عتباتی با اشاره به ارزش بالای کار نیکوکاران و خیرین گفت پاداش و ثواب این کارهای انسان دوستانه با خداوند متعال است و قطعاً این برنامه‌های آزادسازی زندانیان در طول سال با کمک خیرین نیک اندیش و با کمک همکاران قضایی و مجموعه پرسنل زندانیان استان با تمام توان دنبال خواهد شد.

وی افزود: در کنار تکالیف قانونی از وظایف انسانی غافل نیستیم و زندانی خودش و خانواده اش تحت رصد هستند و هر جایی که نیاز باشد و امکانات لازم فراهم باشد مورد توجه و مساعدت قرار می گیرند.

 عتباتی ادامه داد: اشتغال زندانی امری مهم است که دستگاه قضایی به جد دنبال می کند تا این مددجویان به جامعه بازگردند.

استفاده از ظرفیت خیرین و صلح یاران و متنفذین برای کمک به زندانیان و اخذ سازش از شکات آنها تاکید بعدی عتباتی بود و از خیرین نیک اندیش و هنرمندان، ورزشکاران، مدیران و همه کسانی که برای آزادی زندانیان قدم بر می دارند تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم حکم آزادی ۱۵۱ زندانی توسط عتباتی به ایشان تحویل و این مددجویان از زندان آزاد و در ایام با ارزش دهه امامت و ولایت به کانون گرم خانواده بازگشتند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید