ارومیه میزبان مسابقات والیبال فرهنگیان سراسر کشور - افق اقتصادی

ارومیه میزبان مسابقات والیبال فرهنگیان سراسر کشور - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 20345 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ |
257 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مسابقات والیبال فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی آذربایجان غربی از ۱۶ تیر به مدت پنج روز در شهرستان ارومیه برگزار می شود.

ارومیه میزبان مسابقات والیبال فرهنگیان سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،” نادراسدی” معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ضمن تبریک فرا رسیدن عید قربان، اظهارداشت: به همت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، میزبان مسابقات قهرمانی والیبال فرهنگیان سراسر کشور خواهد بود.

وی گفت:در این دوره از مسابقات که به همت مطهری مدیر کل اموزش و پرورش استان در ارومیه برگزار خواهد شد ۳۲تیم از سراسر  استانهای کشور به صورت همزمان از تاریخ ۱۶ تیرماه لغایت ۲۱ تیر ماه ۴۰۲ در سالنهای سه هزار نفری ارومیه و مجموعه ورزشی شهید رجایی اداره کل آموزش و پرورش استان  به رقابت خواهند پرداخت.

اسدی خاطر نشان کرد:شرایط میزبانی شایسته از نظر اسکان و مسائل فنی مطابق با استانداردهای فدراسیون والیبال کشور فراهم شده  است تا مسابقات با سطح کیفی  مطلوب برگزار گردد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: تیم والیبال آذربایجان غربی بعنوان مدافع عنوان قهرمانی  وظیفه سنگین تری برای حفظ جایگاه و اعتبار خود خواهد داشت؛ لذا با  تمام ظرفیت برای حفظ این عنوان تلاش خواهیم کرد.

این مقام مسئول توسعه زیر ساخت های ورزشی را برای شکوفایی و پرورش استعدادهای بالقوه دانش آموزان  و رسیدن به سکوهای پر افتخار را مهم تلقی کرد  و عنوان داشت : از خرداد سال ۱۴۰۱ تا خرداد ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۹ فضای ورزشی در قالب چمنهای مصنوعی ،کلاس درس تر بیت بدنی، کف پوش فضای روباز در مناطق ۲۴ گانه آموزش و پرورش استان احداث شده است .

وی یادآور شد:والیبال برای خطه قهرمان پرور آذربایجان غربی دارای  هویت ملی و تاریخی بسیار مهمی می باشد،وبدین منظور تمام ظرفیت خود را بکار خواهیم بست تا میزبان شایسته ای برای مهمانان عزیز فرهنگی از سراسر کشور باشیم .

اسدی در ادامه  تمامی دوستداران والیبال را  به حضور در سالن های ورزشی برای تماشای این رقابتهای زیبا و مهیج دعوت کرد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید