برگزاری پویش بزرگ «تو هم مهمان مولایی» در استان اردبیل - افق اقتصادی

برگزاری پویش بزرگ «تو هم مهمان مولایی» در استان اردبیل - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 74644 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۵ |
308 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

همیار بنیاد علوی در استان اردبیل گفت: پویش بزرگ «تو هم مهمان مولایی» با حمایت بنیاد علوی و مشارکت گروه های جهادی و مردمی استان اردبیل در حال برگزاری است.

برگزاری پویش بزرگ «تو هم مهمان مولایی» در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی اصلانی زاویه ظهر امروز در بازدید از آشپزخانه های پویش در اردبیل اظهار کرد: همزمان با عید سعید غدیر خم، پویش بزرگ «تو هم مهمان مولایی» با حمایت بنیاد علوی و با مشارکت و همکاری گروه های جهادی و مردمی در سراسر استان اردبیل در حال برگزاری است.

وی افزود: در این پویش، بنیاد علوی از ۸۷ گروه جهادی و مردمی در سطح استان حمایت کرده است که این گروه‌های جهادی اقدام به پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان می‌کنند.

همیار بنیاد علوی در استان اردبیل تصریح کرد: هدف از برگزاری این پویش سراسری‌، اطعام نیازمندان در عید سعید غدیر خم و احیای سنت فراموش شده اطعام در غدیر است که با استقبال خوب گروه‌های جهادی و مردمی مواجه شده است. 

وی افزود: به‌مناسبت دهه امامت و ولایت، ۸۰ نفر از دانش آموزان زیارت اولی شهرستان کوثر نیز با حمایت بنیاد علوی و مشارکت نهاد پیشرفت و آبادانی، بسیج سازندگی و آموزش و پرورش اعزام مشهد مقدس شدند و از برنامه های فرهنگی و زیارتی پیش بینی شده استفاده کردند.

اصلانی گفت:همزمان با عید سعید غدیر خم تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی با حمایت بنیاد علوی و مشارکت نهاد پیشرفت و آبادانی و اداره بهزیستی و گروه‌های جهادی شهرستان مشگین شهر در بین ولی نعمتان توزیع شد.

همیار بنیاد علوی در استان اردبیل از برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی با محوریت مردم در مناطق هدف به همت نهادهای پیشرفت و آبادانی استان در روز عید سعید غدیر خم خبر داد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید