ثبت بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل - افق اقتصادی

ثبت بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 39927 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۶ |
289 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: در ۳ ماهه گذشته بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد سرعت غیرمجازدر محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

ثبت بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امید نسیمی ظهر امروز در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور سرچم اظهار کرد: در ۳ ماهه گذشته بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد سرعت غیرمجازدر محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است و این میزان ۱۰ درصد از تردد کل استان را شامل می‌شود. میانگین سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتراست که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین به علائم راهور در جاده توجه کنند.

وی محورهای بران-سه راهی سربند،مشگین شهر-کنگرلو و بران قره آغاج را دارای محورهای پرتخلف تردد سرعت غیرمجاز استان برشمرد و افزود: در ۳ ماهه گذشته ۱۰۷ هزار و ۶۴۵ تردد سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند، ۷۹ هزار و ۷۱۲ تردد در محور مشگین شهر-کنگرلو و ۱۱۱ هزار و ۶۸۹ تخلف سرعت غیرمجاز نیز در محور بران-قره آغاج به ثبت رسیده است.

ثبت ۲۴۱ هزار و ۷۲۴ سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در مدت یاد شده ثبت ۲۴۱ هزار و ۷۲۴ تردد تخلف سبقت غیرمجاز را در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل یادآور شد و بیان کرد: در این مدت محور آستارا-اردبیل با ۵۰ هزار و ۶۶۶ تردد،اردبیل-سرچم با ۲۷ هزار و ۶۵۸ تردد و اسالم خلخال با ۲۲ هزار و ۶۱۵ تردد از پرتخلف ترین محورهای سبقت غیرمجاز استان است.

نسیمی ادامه داد: در ۳ ماهه گذشته، ۸ میلیون و ۲۱ هزار و ۸۶۹ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبتوشده و در مدت یاد شده یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۷۱۸ تخلف در محور آستارا-اردبیل، ۷۱۴ هزار و ۸۲۴ تخلف در محور اردبیل-آستارا و ۵۰۲ هزار و ۶۰۰ تخلف تردد فاصله غیرمجاز در محور اردبیل-نیر به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل عنوان کرد: ۷۴ سامانه تردد شمار ، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل فعالیت دارند و ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز فعال است.

نسیمی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ راهداری استان تماس گرفته و هرگونه انتقاد و پیشنهاد خودرا نیز جهت بررسی اطلاع دهند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید