جمع اعتبارات شهرستان بیله‌سوار بیش از ۵۴۹ میلیارد ریال است - افق اقتصادی

جمع اعتبارات شهرستان بیله‌سوار بیش از ۵۴۹ میلیارد ریال است - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 31755 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۳۷ |
291 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: جمع اعتبارات شهرستان بیله سوار ۵۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

جمع اعتبارات شهرستان بیله‌سوار بیش از ۵۴۹ میلیارد ریال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صاحبعلی اصغری عصر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که در خصوص اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: جمع اعتبارات شهرستان بیله سوار ۵۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است که از این میزان ۲۵۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبارات استانی، ۱۲۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبارات سه درصد نفت و گاز و ۱۲۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبارات ردیف ۱۳ پیش بینی شده است. 

 وی افزود: اعتبارات مربوط به تهیه و اجرای طرح هادی روستایی ۲۸ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال بوده و اعتبارات از محل یک درصد بسیج، پنج میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال اعتبار استانی و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل یک درصد نفت است.

فرماندار بیله سوار در ادامه اولویت تامین اعتبار طرح‌های در دست اجرا را پروژه‌های دارای مطالبات و طرح‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد داشته و در سال جاری به اتمام می‌رسند ذکر کرد.

وی با تاکید بر ممنوعیت شروع پروژه‌های جدید گفت: علاوه بر این پروژه‌هایی که موجب تخریب منابع طبیعی و محیط زیست می‌شود باید هزینه بازسازی و تخریب منابع طبیعی هم در اعتبارات لحاظ شود.

اصغری در ادامه بر ممنوعیت احداث خرید و اجاره هرگونه ساختمان‌های جدید اداری تاکید کرد و گفت: برخی پروژه های شهرستان بیش از ۱۳ سال است که نیمه تمام است و باید برای این طرحها هم اعتبارات لازم تامین شود.

فرماندار بیله سوار بیان کرد: پروژه‌های شاخص از جمله پایگاه‌های سلامت شهری، مراکز بهداشت، توسعه راه‌های فرعی و راههای روستاهای بالای ۲۰ خانوار، آبرسانی سیار و پروژه‌های شهرداری‌ها، ایجاد سامانه جمع آوری دفع زباله شهری، ساماندهی بستر و حریم رودخانه‌ها، پروژه‌های آبفار، امور عشایری، بهداشت و درمان، هلال احمر و پایگاه‌ها، کتابخانه‌های عمومی، تعمیر و تجهیز ادارات، طرح‌های جهاد کشاورزی در اولویت تخصیص اعتبارات قرار دارد.

 در این جلسه همچنین بر اولویت بخشی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته روستایی، توسعه شهرستان بر اساس آمایش سرزمینی و تامین اعتبارات سفر استاندار تاکید شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید