ثبت نام بیش از ۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن اردبیل - افق اقتصادی

ثبت نام بیش از ۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن اردبیل - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 17729 |
تاریخ انتشار : ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۱۵ |
317 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی اردبیل گفت: کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن استان به تعداد ۱۱۶ هزار و ۳۲۱ نفر در ۳۰ شهر استان است.

ثبت نام بیش از ۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی اردبیل، محمد زارع حسین زاده معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اردبیل، در جلسه شورای مسکن استان اردبیل با ارائه گزارش آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان اظهار کرد: تعداد متقاضیان واریز وجه بالای۸۰ میلیون تومان در شهر اردبیل ۱۷ هزار و ۳۰۸ نفر تا سوم تیرماه است.

وی به تخصیص پروژه به ۱۷هزار و ۷۳۲ نفر متقاضی در ۱۴شهر استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در راستای تحقق سیاست‌های دولت در تامین مسکن متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهر اردبیل، عملیات اجرایی آماده سازی و احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در مجموعه ۵۰۵ هکتاری شهرک شهید سلیمانی آغاز شده بود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اردبیل ادامه دد: در بازدید اخیر استاندار اردبیل از این شهرک و زمان‌بندی تعیین شده جهت شروع فونداسیون واحدهای تعریفی، عملیات بتن ریزی فونداسیون اولین مجموعه آپارتمانی از اول تیرماه در این شهرک آغاز شد.

وی به پیگیری و حمایت‌های همه جانبه مسئولین استان از طرح نهضت ملی مسکن در جهت خانه دار شدن فاقدین مسکن پرداخت و افزود: کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن استان به تعداد ۱۱۶ هزار و ۳۲۱ نفر در ۳۰ شهر استان است.

زارع حسین زاده ادامه داد: در خصوص متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهر اردبیل در جلسه شورای مسکن استان مصوب شد افرادی که تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۲ موفق به تکمیل وجه اولیه آورده نقدی خود نشده‌اند تا آخر تیرماه مهلت داده شود تا نسبت به واریز ۴۰ میلیون تومان قسط دوم و تکمیل مبلغ ۸۰ میلیون تومان آورده خود اقدام کنند.

وی گفت: تاکنون ۶ مجموعه آپارتمانی با ظرفیت احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی با پیمانکاران واجد شرایط انعقاد قرارداد و عملیات اجرایی پی کنی این واحدها از ۱۵ خرداد شروع شده است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید