بررسی معضل ریزگردهای تالاب صالحیه توسط سازمان برنامه ریزی البرز - افق اقتصادی

بررسی معضل ریزگردهای تالاب صالحیه توسط سازمان برنامه ریزی البرز - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 36621 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۴۸ |
367 بازدید
۰
8
ارسال به دوستان
پ

رییس اداره کل مدیریت و برنامه ریزی استان البرز از بررسی مشکلات تالاب صالحیه و همکاری و مساعدت با دیگر دستگاه‌های مرتبط به منظور رفع مشکل ریزگردها خبر داد.

بررسی معضل ریزگردهای تالاب صالحیه توسط سازمان برنامه ریزی البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبدالرضا کریم‌پور ملکشاه، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز، در بازدید از تالاب صالحیه که به همراه مدیر کل محیط زیست استان البرز انجام شد، نقاط ضعف تالاب را مورد بررسی قرار داد.

 این مقام مسؤول در حاشیه بازدید از تالال صالحیه در جمع اصحاب رسانه، افزود: در حال حاضر ما در پله شناخت تالاب و مشکلات و مضرات و البته محسنات آن هستیم.

وی ادامه داد: باید مسئله را به خوبی بررسی کنیم و تمام موارد را مورد مطالعه قرار دهیم تا به یک راه حل منطقی و پایدار برای احیای تالاب فصلی صالحیه و البته مقابله با ریزگردها دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز افزود، باید با حضور تمام ذینفعان اعم از افراد بومی تا مدیران و مسؤولان استانی و فرا استانی به یک راه حل ممکن برای احیای تالاب و مقابله با ریزگردها برسیم چرا که با ادامه این وضعیت در آینده نزدیک مشکلات فراوانی به دلیل وجود ریزگردها ایجاد خواهد شد.

کریم پورملکشاه در پایان اضافه کرد: مسئله ریزگردها بسیار جدی است و یکی از اولویت‌های ما بحث مقابله با ریزگردهاست که مهم‌ترین بستر ریزگردها در استان، تالاب فصلی صالحیه می‌باشد؛ ما به دنبال حل کردن این مسئله مهم هستیم که نیازمند تعامل دستگاه‌های استان و استان های همجوار است.

پایان پیام/

 


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید