افتتاح پایگاه بسیج شهید عجمیان در بازرسی کل استان البرز - افق اقتصادی

افتتاح پایگاه بسیج شهید عجمیان در بازرسی کل استان البرز - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 34998 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ |
365 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

پایگاه بسیج شهید سید روح الله عجمیان همزمان با میلاد با سعادت امام علی النقی الهادی «ع» در اداره کل بازرسی استان البرز افتتاح شد.

افتتاح پایگاه بسیج شهید عجمیان در بازرسی کل استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مقارن با تولد امام علی النقی الهادی (ع) و قرابت با عید سعید غدیرخم، مراسم آیین افتتاحیه پایگاه بسیج شهید سید روح الله عجمیان بازرسی کل استان البرز با حضور بازرس کل استان و کارکنان این بازرسی کل، رییس بسیج ادارات استان و هیات همراه و خانواده شهید والامقام روح الله عجمیان انجام شد. 

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین موسوی به بیان فضائل امیرالمومنین علی (ع) و نقش مهم حاکمیت دینی در برقراری توحید و عدالت در جامعه اسلامی پرداخت و به اثرگذاری شهدا و مجاهدت و ایثارگری خانواده های ایشان همچون شهید سید روح الله عجمیان در تقویت و تثبیت نظام حاکمیت دینی و جمهوری اسلامی اشاره نمود.

 دکتر محمدتقی مشهدی بازرس کل استان البرز تقارن میلاد امام هادی (ع)، دهه امامت و ولایت و در پیش رو بودن عید سعید غدیرخم را با افتتاح پایگاه بسیج بازرسی کل استان که به نام شهیدی از سلاله پاک حضرت علی (ع) مزین گردیده است را مبارک و خوش یمن برای اهداف و فعالیت های آتی پایگاه بسیج دانستند و بر ضرورت ایجاد تقویت روحیه بسیجی، جهاد و شهادت در کارکنان بازرسی کل استان، با توجه به ماموریت های حساس و وظایف خطیری که در مقابله با فساد و ارتقاء سلامت اداری دارند تاکید کرد.

سرهنگ پاسدار خان بابایی رییس سازمان بسیج ادارات استان البرز، عدالت، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به حل مشکلات مردم را از موضوعات مهمی برشمرد که می توان با گسترش فرهنگ بسیجی در ادارات و پیگیری ارتباط فعالانه پایگاه بسیج بازرسی کل استان با سایر پایگاه های بسیج ادارات عملیاتی نماید.

مادر شهید والامقام روح الله عجمیان نیز به ذکر خاطراتی از شهید بزرگوار در فعالیت های جهادی در امدادرسانی به سیل زدگان و کمک های مومنانه به محرومین و بی بضاعت ها اشاره نمود و به این نکته اشاره کرد که بعد از شهادت ایشان، با مراجعات افراد مختلف و بیان خاطرات دیگران از روحیه جهادی و فعالیت های مومنانه ایشان باخبر شدم. این بانوی معزز، برای همه جوانان ایران اسلامی آرزوی خوشبختی و عاقبت بخیری نمود و برای همه کارگزاران راستین این مرز و بوم آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون کرد.

در خاتمه مراسم، حکم انتصاب آقای مهدی اصلانی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهید سید روح الله عجمیان بازرسی کل استان البرز به همراه لوح تقدیر خانواده معظم شهید عجمیان قرائت و اهدا گردید و با حضور مادر و برادر بزرگوار شهید نسبت به افتتاح پایگاه بسیج اقدام شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید