پیشرفت جمهوری اسلامی علت مخالفت دشمن است - افق اقتصادی

پیشرفت جمهوری اسلامی علت مخالفت دشمن است - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 34873 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ |
362 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

نماینده ولی فقیه در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با بیان اینکه کشور ایران هم اکنون در جنگی آشکار و پنهان با دشمنان قرار دارد، گفت: به طوری که صریحا قد علم کرده و مخالفت خود را با جمهوری اسلامی اعلام می‌کنند و این به دلیل رشد علمی کشور است.

پیشرفت جمهوری اسلامی علت مخالفت دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت ‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا هاشمی، نماینده ولی فقیه در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، در بازدید از موسسه رازی با تاکید بر اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد موسسه رازی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: بر این اساس و با توجه به فرمایشات امام علی(ع) اساس اسلام علم است و دشمنان نیز با درک این موضوع، مراکز علمی و نیروی انسانی و محققان این مراکز را نشانه گرفته اند و تلاش می‌کنند بی دینی را مانند غرب رواج دهند.

وی با بیان اینکه کشور ایران هم اکنون در جنگی آشکار و پنهان با دشمنان قرار دارد، افزود: به طوری که صریحا قد علم کرده و مخالفت خود را با جمهوری اسلامی اعلام می‌کنند و این به دلیل رشد علمی کشور است.

نماینده ولی فقیه در سازمان تات بیان کرد: حیطه فعالیت‌های موسسه رازی بی نظیر و بی بدیل است و نباید مایوس شوید، در کشور همیشه این نیاز به شما احساس می شود که گاهی محسوس و گاهی نامحسوس است، ما نیز این اهمیت را میان مسؤولان تکرار و یادآوری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه موسسه رازی از مهم‌ترین موسسات تحقیقاتی زیرمجموعه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی است، ادامه داد: این موسسه در حوزه تحقیق و تولید فرآورده‌های بیولوژیک فعالیت دارد و در ادوار مختلف همانند زمان کرونا با تولید واکسن، از شیوع بیماری و مرگ و میرهای جدی جلوگیری کرده است.

هاشمی با تاکید بر لزوم حمایت از موسسه رازی تصریح کرد: در این حوزه لازم است از تریبون‌های مختلف از جمله روحانیون و ائمه جمعه بهره ببریم تا دولتمردان نیز از این طریق بیش از پیش در جریان اهمیت این موسسه و فعالیت‌های حیاتی آن قرار گیرند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید