تأسیسات گردشگری مکلف به ارائه خدمات مناسب بهداشتی هستند - افق اقتصادی

تأسیسات گردشگری مکلف به ارائه خدمات مناسب بهداشتی هستند - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 31041 |
تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ |
300 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مناسب به گردشگران گفت: تأسیسات گردشگری و مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی، همگی مکلف هستند نسبت به بازسازی، مرمت و تجهیز سرویس‌های بهداشتی خود اقدام کنند.

تأسیسات گردشگری مکلف به ارائه خدمات مناسب بهداشتی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شهرام علی محمدی،‌ میراث فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع دستی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: با توجه به سیاست‌های وزارت متبوع، ایجاد و به روز کردن واحد‌های بهداشتی در راستای رفاه حال گردشگران امری ضروری است و باید حتما به خصوص در محورهای مواصلاتی و محل های استراحت گردشگران، چنین امکاناتی در نظر گرفته شود. 

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌هایی توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز ایجاد و به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها واگذار شده، گفت: بعضی از این واحد‌ها اکنون غیر فعال هستند که باید همگی فعال شوند، بنابراین لازم است تا به بهره‌برداران بخش خصوصی فعال در این زمینه سپرده شود. 

این مقام مسؤول افزود: از طرفی امسال موافقت اصولی برای ساخت ۱۲ مجتمع بهداشتی و خدماتی صادر شد که شامل سرویس بهداشتی، نمازخانه، فروشگاه‌های صنایع دستی و عرضه خوراک محلی است که قرار است تا چند ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید