اوباش قمه به دست مهرشهر در دام پلیس اطلاعات البرز - افق اقتصادی

اوباش قمه به دست مهرشهر در دام پلیس اطلاعات البرز - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 30071 |
تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ |
260 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ۳ نفر از اوباش تحت تعقیب مراجع قضایی که اقدام به قمه‌کشی، قدرت نمایی و ضرب و شتم یکی از شهروندان در منطقه مهرشهر کرج کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

اوباش قمه به دست مهرشهر در دام پلیس اطلاعات البرز

سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: اواسط سال گذشته در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح مابین یکی از شهروندان و سه نفر از اراذل و اوباش سطح‌دار استان، بررسی موضوع به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان محول شد.

وی افزود: متهمان که از اوباش شناخته شده و سابقه‌دار استان بودند به محض ارتکاب این جرم با اطلاع از تحت تعقیب بودنشان به مکان نامعلومی نقل مکان و تمام ارتباطاتشان را با اطرافیان خود قطع می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: علی رغم اقدامات حرفه‌ای متهمان برای عدم دستگیر شدنشان توسط پلیس، اما با چندین ماه تلاش مستمر و به کارگیری اقدامات گسترده اطلاعاتی، چندین محل از مخفیگاه متهمان شناسایی و در نهایت هر ۳ متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مهرشهر کرج دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: متهمان انگیزه خود از ضرب و شتم شاکی پرونده را اختلاف شخصی نام برده با یکی از بستگانشان اعلام کردند.

هداوند در پایان با بیان اینکه هر ۳ متهم با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: استان البرز جایی برای اوباشی‌گری و گردنکشی ندارد و پلیس با اقتدار با همه کسانی که بخواهند نظم و امنیت مردم را با خطر روبرو کنند برخورد سخت خواهد.

پایان پیام/

 


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید