وضعیت جاده‌های روستایی طالقان تا پایان تابستان مساعد می‌شود - افق اقتصادی

وضعیت جاده‌های روستایی طالقان تا پایان تابستان مساعد می‌شود - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 26407 |
تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ |
249 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

فرماندار طالقان از بهبود وضعیت جاده‌های روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: اهم این پروژه ها در حوزه «آسفالت راه های روستایی فرعی و اصلی» به طول ۴۰ کیلومتر و با سرجمع اعتبار ۵۶ میلیارد تومان است.

وضعیت جاده‌های روستایی طالقان تا پایان تابستان مساعد می‌شود

علی مهدوی، فرماندار طالقان، امروز در‌ گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در سال ۱۴۰۱(سال مالی جاری) بیش از ۵۰ درصد اعتبارات این شهرستان به حوزه راه‌های روستایی تخصیص داده شده است که به نوبه خود اتفاقی بی‌نظیر بوده و می‌تواند «انقلاب بزرگی را در حوزه ی راه‌های روستایی» در شهرستان طالقان رقم بزند.

مهدوی افزود: با توجه و اعتقاد به اثرات زیرساخت‌های مناسب از جمله محورهای مواصلاتی در توسعه و پیشرفت یک شهرستان، در سال مالی جاری، در حوزه ی راه‌های روستایی، اقدامات بسیار خوبی با تخصیص ۴۶ میلیارد تومان از اعتبارات شهرستان و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته از محل معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و نیز ماده ۱۷ قانون مدیریت بحران کشور صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: اهم این پروژه ها در حوزه «آسفالت راه های روستایی فرعی و اصلی» به طول ۴۰ کیلومتر و با سرجمع اعتبار ۵۶ میلیارد تومان می‌باشد که امیدواریم با همکاری مناسب اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در بازه ی زمانی تا پایان شهریور ماه سال جاری اجرای این پروژه ها را به پایان رسانده و زمینه ساز رضایت و آسایش مردم عزیز طالقان باشیم.

مهدوی در ادامه تشریح کرد: محور این پروژه‌ها شامل: «زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی دیزان به خیکان، خچیره، امیرنان، اهوارک به خوران، گته ده به دراپی و به گراب، دهدر، کش و روکش آسفالت در راههای روستایی روشنابدر به سمت کجیران، سوهان، مهران به دیزان و … خواهد بود.

وی گفت: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم که «توجه به زیرساخت و مسائل عمرانی شهرها و روستاها» است، امیدواریم در سال ۱۴۰۲ شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف زیرساختی و عمرانی باشیم.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید