جاده کرج-چالوس پاکسازی شده و عملیات ترمیم در حال انجام است - افق اقتصادی

جاده کرج-چالوس پاکسازی شده و عملیات ترمیم در حال انجام است - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 15028 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ |
358 بازدید
۰
10
ارسال به دوستان
پ

استاندار البرز در تشریح آخرین وضعیت جاده کرج-چالوس، گفت: اکنون مسیر ورود آب به رودخانه از سد امیرکبیر باز شده و تصفیه خانه‌ها به روال عادی فعالیت خود بازگشته‌اند؛ جاده نیز پاکسازی شده و در حال ترمیم است

جاده کرج-چالوس پاکسازی شده و عملیات ترمیم در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، روز سه شنبه ۶ تیر ماه ۱۴۰۲ در گفتگوی رادیویی به تشریح موضوعات و مسائل استان و چاره اندیشی و برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای جبران ضعف در زیرساخت‌ها و سرانه ها پرداخت و گفت: در این راستا توانمندسازی ۶۶ محله کمتربرخوردار در قالب قرارگاه اجتماعی استان، برنامه ریزی برای کاهش نرخ بیکاری در قرارگاه اشتغال، اتخاذ تدابیر ویژه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نظارت و برخورد در خصوص نرخ اجاره بها، نوسازی بافت های فرسوده و… در قرارگاه تأمین مسکن استان، پیگیری اهداف جوانی جمعیت در قرارگاه جوانی جمعیت با هدف ازدواج آسان، مسکن و فرزندآوری جوانان، تصمیم سازی در حوزه حجاب و عفاف در قرارگاهی با همین عنوان، دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: برای تمامی دغدغه های استان و مطالبات مردمی برنامه داریم و طی ۱۸ ماه اخیر شاهد تحولات مثبتی در ابعاد مختلف استان بوده ایم و این امر تا نیل به هدف که همان کسب رضایتمندی و رفاه مردم است، ادامه خواهد داشت.

عبداللهی به سیل اخیر در محور کرج-چالوس و حوادثی که در تعاقب آن ایجاد شد، اشاره کرد و گفت: با پیگیری، مدیریت، جلب تعامل و همراهی مجموعه مدیران و دستگاه‌های مربوطه توفیق یافتیم در کمترین زمان ممکن نسبت به مدیریت بحران و پاکسازی مسیر اقدام کنیم.

وی افزود: اکنون مسیر ورود آب به رودخانه از سد امیرکبیر باز شده و تصفیه خانه.ها به روال عادی فعالیت خود بازگشته اند و جاده نیز پاکسازی شده و در حال ترمیم است.

استاندار البرز گفت: مطالعات جدی طرح‌های آبخیزداری و شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز نیز در حال اجرا است تا در آینده شاهد چنین خساراتی نباشیم، هر چند که سیل اخیر در ۵۰ سال گذشته نظیر نداشته است.

پایان پیام/

 


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید