انتصاب مدیرعامل جدید شرکت سبحان آنکولوژی - افق اقتصادی

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت سبحان آنکولوژی - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 176462 |
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۴۲ |
130 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

بر اساس حکم صادره از سوی مرتضوی، مدیرعامل محترم شرکت گروه دارویی برکت، دکتر محمدپور به سمت مدیرعامل شرکت سبحان آنکولوژی منصوب شدند.

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت سبحان آنکولوژی

به گزارش بازار، بر همین اساس طی جلسه معارفه‌ای که در محل دفتر مرکزی شرکت گروه دارویی برکت با حضور معاونان و مدیران گروه دارویی برکت و نیز مدیران دفتر مرکزی شرکت سبحان آنکولوژی و همچنین ارتباط تصویری برخط با مدیران کارخانه برگزار گردید، در ابتدا مرتضوی ضمن تشکر از زحمات گودرزی مدیر عامل قبلی شرکت در دو سال گذشته، محمدپور را مدیری برآمده از داخل مجموعه گروه دارویی برکت و آشنا به مسائل و مدیری حرفه‌ای معرفی کردند و اظهار امیدواری نمودند با همکاری و همدلی هرچه بیشتر مدیریت جدید و مدیران و کارکنان شرکت سبحان آنکولوژی بزودی شاهد موفقیت‌های بیشتر این شرکت در حوزه تولید، فروش، صادرات، بهره‌ وری و سودآوری باشیم.

سپس محمدپور طی سخنانی از حسن اعتماد گروه دارویی برکت تشکر نمودند و اظهار امیدواری کردند تا با کمک و همکاری همه پرسنل شرکت، سبحان آنکولوژی را به جایگاه درخور و در شأن خود در صنعت دارو برسانند.

در این جلسه همچنین معاونین و مدیران حاضر در جلسه هر یک به فراخور حوزه کاری خویش نکاتی را به منظور هرچه بهتر شدن فعالیت‌های شرکت بیان نمودند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید