این وعده های دروغین را درباره کلینیک های کاشت مو باور نکنید

این وعده های دروغین را درباره کلینیک های کاشت مو باور نکنید
پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-04
کد خبر: 267154 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰ | منبع: afarineshkasht.com
30 بازدید
۲
2
ارسال به دوستان
پ

وقتی به انجام عمل کاشت مو فکر می‌کنیم، پرپشتی مو، بازگشت موهای قدیمی به سر، حس جوانی و غیره بهمون دست می‌دهد.

این وعده های دروغین را درباره کلینیک های کاشت مو باور نکنید

در این حین بسیاری از افراد سودجو در کلینیک‌ها از این فرصت استفاده می‌کنند تا با ایجاد حس خوب و ‌وعده های دروغین شما را مجاب به عمل کاشت مو کنند. از عجیب‌ترین دروغ‌های کاشت مو می‌توان به قیمت کاشت هر تار مو اشاره کرد، که برخی از کلینیک‌ها با قیمت‌های پایینی در کاشت هر تار مو اقدام به تبلیغات می‌کنند. 

با توجه به اطلاعات معتبر، به‌روز و جدید وب سایت www.ncbi.nlm.nih.gov در زمینه اخبار پیوند مو که از نتیجه تحقیقات و بررسی‌های پژوهشگران سرچشمه می‌گیرد، هزینه کاشت مو به عوامل گوناگونی مانند میزان حجم طاسی سر، تعداد گرافت مورد نیاز برای کاشت، تخصص پزشک و غیره بستگی دارد. در واقع ابتدا باید زیباجو توسط پزشک مو معاینه شود و قیمت نهایی را طبق بررسی‌های صورت گرفته اعلام کند. در ادامه این ‌وعده های دروغین را درباره کلینیک‌های کاشت مو باور نکنید.

این ‌وعده های دروغین را درباره کلینیک‌های کاشت مو باور نکنید

متاسفانه، برخی از کلینیک‌های کاشت مو برای جذب مشتریان به ‌وعده های دروغین و اغراق آمیز متوسل می‌شوند. این وعده‌ها بسیار فریبنده هستند، به خصوص برای افرادی که از ریزش مو رنج می‌برند و به دنبال راه حلی برای بازگردانی موهای خود هستند.

در اینجا به برخی از رایج‌ترین دروغ‌هایی که ممکن است در مورد کاشت مو بشنوید اشاره می‌کنیم:

۱. کاشت مو بدون درد

هیچ عمل جراحی بدون درد نیست و کاشت مو نیز از این قاعده مستثنی نیست. در طول عمل تزریق بی حسی موضعی انجام می‌شود، اما احساس ناراحتی و خیلی کم درد خواهید داشت.

۲. نتایج فوری و دائمی

کاشت مو یک فرایند طبیعی است و زمان می‌برد تا نتایج نهایی را مشاهده کنید. اصولا چند ماه طول می‌کشد تا موهای جدید شروع به رشد کنند و امکان دارد تا یکسال طول بکشد تا نتایج نهایی و رشد فولیکول‌ها کامل شوند. هیچ تضمینی برای دائمی بودن نتایج کاشت مو وجود ندارد، زیرا عوامل مختلفی مانند ژنتیک و سبک زندگی بر سلامت موهای شما در آینده تاثیر می‌گذارند. 

جهت مطالعه بیشتر از نظرات متخصصان و جراحان مو در مورد مدت زمان نتایج کاشت مو در روش‌های مختلف، می‌توانید به وب سایت‌های زیر مراجعه کنید:

https://afarineshkasht.com/

https://TheHuffingtonPost.com

https://ConsumerAffairs.com

۳. تراکم بالا همیشه بهتر است

تراکم مو به تعداد فولیکول‌های مویی که در هر سانتی‌متر مربع کاشته می‌شود، اشاره دارد. در حالی که تراکم بالا می‌تواند ظاهر پرپشت‌تری ایجاد کند، اما همیشه بهترین گزینه نیست. تراکم مناسب برای هر فرد با توجه به وسعت ناحیه طاسی، کیفیت بانک مو و الگوی ریزش مو تعیین می‌شود. تراکم بیش از حد می‌تواند منجر به نتایج غیر طبیعی و عوارض جانبی مانند اسکار شود.

۴. کاشت مو برای همه مناسب است

کاشت مو برای همه افراد مناسب نیست. اگر شرایط پزشکی خاصی دارید، مانند بیماری قلبی یا دیابت، ممکن است کاندیدای مناسبی برای این عمل نباشید. همچنین، اگر بانک موی ضعیفی دارید یا الگوی ریزش موی شما فعال است، امکان دارد کاشت مو نتیجه مطلوب و مناسبی را برای شما به همراه نداشته باشد.

۵. قیمت پایین نشان دهنده کیفیت پایین نیست

 قیمت کاشت مو می‌تواند بسته به عوامل مختلفی مانند تجربه و تخصص جراح، نوع روش کاشت مو، موقعیت کلینیک و غیره متفاوت باشد. این را هم در نظر داشته باشید که قیمت‌های پایین‌تر باید بررسی شوند، زیرا ممکن است نشان دهنده کیفیت پایین خدمات یا استفاده از روش‌های منسوخ شده یا ناشی بودن پزشک یا جراح کاشت مو باشد.

۶. کاشت مو بدون داشتن دوران نقاهت

یکی دیگر از ‌وعده های دروغین کاشت مو در کلینیک‌ها، کاشت مو بدون داشتن دوران نقاهت است که بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. به نقل از تخصصی‌ترین و معتبرترین اخبار کاشت مو، وبسایت Consumer Affairs، برای اینکه نتیجه کاشت مو سرتان با کیفیت باشد، باید دوران نقاهت بعد از جراحی را به خوبی با رعایت دستورات پزشکی بگذرانید.

۷. کاشت مو با نتیجه صد در صدی و بدون ریزش

به طور کلی برای اینکه نتیجه کاشت مو برای زیباجویان موثر واقع شود، عوامل گوناگونی بستگی دارد که زیباجو باید به خوبی آن‌ها را رعایت کند. پس نمی‌توان بیان کرد که نتیجه کاشت مو برای همه افراد صد در صدی است. البته که امکان دارد برخی از پزشکان مو به دلیل تشخیص نادرست یا استفاده از تکنیک‌های نادرست در حین عمل کاشت مو منجر به عدم موفقیت و شکست در نتیجه کاشت شوند.

کاشت مو در بهترین کلینیک تهران

حال که با اکثر ‌وعده های دروغین کاشت مو در کلینیک‌ها آشنایی لازم را دارید، می‌توانید در انتخاب کلینیک کاشت مو پیش از عمل، بهترین تصمیم را بگیرید و به بهترین مرکز کاشت مو مراجعه کنید.

برای سهولت و خاطر جمعی شما زیباجویان در انتخاب بهترین مرکز کاشت مو، کلینیک پوست و مو آفرینش را به شما معرفی می‌کنیم. کلینیک پوست و موی آفرینش دارای ۱۰ سال سابقه عمل‌های موفق در حوزه کاشت مو بوده و توانسته زیباجویان بسیاری با رضایت کافی به نتیجه دلخواه‌شان برساند.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب به موضوع این ‌وعده های دروغین را درباره کلینیک‌های کاشت مو باور نکنید، پرداخته شد؛ متوجه شدید که کلینیک‌های بسیاری در سطح کشور برای جذب بیشتر زیباجویان و افزایش بازدیدکننده اقدام به تبلیغ با تیترهای زرد و ‌وعده های دروغین می‌کنند. برای اینکه در دام این کلینیک‌ها نیفتید، در این مطلب سعی کردیم مهمترین دروغ‌های کاشت مو در کلینیک‌ها را بیان کنیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۳ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :شیما رسولی

      نکات واقعا عالی درباره کلینیک های کاشت مو گفتید خیلی درست بود

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده شیما جان