سفید کننده و لکه بر دندان فاردنتو چیست ؟ + دستور مصرف | داروخانه گلشید

سفید کننده و لکه بر دندان فاردنتو چیست ؟ + دستور مصرف | داروخانه گلشید
شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-29
کد خبر: 265104 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶ | منبع: golshidpharmacy.com
164 بازدید
۲
6
ارسال به دوستان
پ

زردی دندان‎ها یکی از مشکلاتی است که اکثر افراد به دنبال راهی برای رفع آن می‎گردند؛ در واقع حتی با کامپوزیت کردن دندان‎ها نیز نمی‎توان از شر لکه های زرد و قهوه ای خلاص شد!

سفید کننده و لکه بر دندان فاردنتو چیست ؟ + دستور مصرف

 این مشکل می‌تواند باعث کاهش اعتماد به نفس شود زیرا کافیست شروع به صحبت کرده یا لبخند بزنید تا دندان‎های زردتان نمایان شود. اما چاره کار در چیست؟

در حال حاضر روش‎های مختلفی برای سفید کردن دندان‎ها وجود دارد که از آن‎ها می‎توان به بلیچینگ دندان اشاره کرد. برای این کار باید هزینه نسبتاً زیادی پرداخت کرده و زمان طولانی‎ را در مطب دکتر سپری کنید. اما اگر به دنبال راهی ساده ‎تر و ارزان‎تر می‎گردید ژل لکه‎ بر دندان فاردنتو بهترین گزینه برای شما است. با استفاده از این ژل می‎توانید دندان‎های خود را در منزل سفید کرده و از شر زردی دندان‎ها و لکه‎ های قهوه‎ای مقاوم راحت شوید. در این مقاله به معرفی سفید کننده دندان Phardento می‎پردازیم و در رابطه با خواص، نحوه مصرف و میزان تاثیر آن اطلاعات کاملی خدمتتان ارائه می‎کنیم.

ژل لکه بر فاردنتو چیست و چه کاربردی دارد؟

فاردنتو یک نوع سفید کننده دندان است که می‎تواند لکه‎ های زرد و قهوه‎ای دندان‎ها را کاملاً رفع کرده و موجب سفیدی آن‎ها شود. این محصول از دو بطری آبی رنگ و سبز رنگ تشکیل شده که با نام Before و After نیز شناخته می‌شوند. با چند بار استفاده از محلول موجود در این بطری‎ها، علاوه بر پاک شدن لکه‎ های قهوه ‎ای از ایجاد مجدد آن‎ها نیز جلوگیری می‎شود.

از این ژل لکه‎بر می‎توان برای سفید کردن دندان‎های طبیعی، دندان مصنوعی یا دنچر، دندان‎های ارتودنسی شده، ونیرهای کامپوزیتی و روکش‎های سرامیکی استفاده کرد و به راحتی تمامی لکه‎های ایجاد شده روی آنها را بدون آسیب زدن به مینای دندان از بین برد!

خواص ژل سفیدکننده دندان فاردنتو

با خرید فاردنتو می‌توانید از خواص بسیار آن برای دندان های خود بهره‎مند شده و لبخند زیباتری داشته باشید. در واقع این ژل می‎تواند زردی دندان‎ها را رفع کرده و لکه های قهوه ‎ای مقاوم را به خوبی پاک کند. بنابراین باعث سفید شدن رنگ دندان‎ها شده و لبخند جذابی را به شما هدیه می‎دهد!

مواد تشکیل دهنده این ژل لکه ‎بر مینای دندان را تقویت می‎کنند و باعث جلوگیری از پوسیدگی دندان می‌شوند. Phardento به عنوان ضد جرم نیز شناخته می‎شود و با استفاده از آن تا مدت‎ها می‎توانید از سفیدی رنگ دندان‎هایتان مطمئن باشید. البته بعد از استفاده از این ژل حتماً باید به طور مداوم از مسواک و خمیر دندان استفاده کرده و به دندان‎های خود رسیدگی کنید.

خواص ژل سفیدکننده دندان فاردنتو

نحوه مصرف ژل فاردنتو به چه صورت است؟

نحوه مصرف ژل فاردنتو بسیار آسان است، اما باید در انجام این کار دقت داشته باشید تا باعث آسیب رسیدن به زبان و لثه خود نشده و بهترین نتیجه را بگیرید.

  • در ابتدا یکی از سواب‎های موجود در بسته را بردارید و سه قطره از محلول بطری Before را روی آن بریزید. به این صورت می‎توانید ۳ تا ۴ دندان خود را با محلول آبی رنگ تمیز کرده و جرم‎های موجود روی آن را پاک کنید.
  • برای کسب نتیجه مورد نظر ۶۰ تا ۱۰۰ ثانیه این کار را ادامه داده و بلافاصله بعد از آن دندان‎های خود را بشویید.
  • این کار را برای دیگر دندان‎ها نیز تکرار کنید.
  • در حین انجام این کار مراقب باشید که ژل Phardento به لثه یا زبانتان آغشته نشود. در صورت بروز این اتفاق بلافاصله دهان خود را آبکشی کنید.
  • در این مرحله ژل بطری After را با استفاده از مسواک روی تمامی دندان‎ها بکشید و این کار را تا ۴ دقیقه ادامه دهید.
  • دقت داشته باشید که در اولین استفاده تمامی لکه ها از بین نمی‎روند و باید این کار را ۵ بار دیگر، به صورت یک روز در میان تکرار کنید.

بعد از مصرف سفید کننده فاردنتو تا ۲۴ ساعت نباید مواد غذایی رنگ‎زا مانند چای، قهوه و زردچوبه را مورد استفاده قرار دهید، زیرا در این مدت زمان دندان‎های شما کمی حساس‎تر بوده و ممکن است به سرعت رنگ بگیرند. همچنین توجه داشته باشید که این ژل تا یک ماه بعد از باز کردن درب بطری قابل استفاده بوده و پس از آن باید بطری‎ها را دور بیندازید.

میزان تاثیر سفید کننده فاردنتو چقدر است؟

اگر به درستی از ژل سفید کننده فاردنتو استفاده کنید می‎توانید دندان‏های خود را تا حداقل ۳ درجه روشن‎تر کرده و باعث پاک شدن تمامی لکهه های زرد و قهوه ای شوید. همچنین با استفاده از این محصول می‎توانید از پوسیدگی دندان‎ها نیز جلوگیری کنید زیرا در ترکیبات آن از سدیم فلوراید، نانوهیدروکسی آپاتیت و پتاسیم نیترات استفاده شده است.

خوشبختانه اکثر افرادی که این محصول را خریداری کرده ‎اند کاملاً از آن رضایت داشته و نظرات مثبتی در رابطه با آن به ثبت رسانده‎اند. در زیر می‎توانید تصویر قبل و بعد مصرف این محصول را مشاهده کنید که توسط مصرف کنندگان آن ارسال شده است. همانطور که مشاهده می‎کنید تمامی لکه های موجود روی دندان‎ها، حتی لکه های قهوه ‎ای مقاوم به خوبی پاک شده و دندان‎ها کاملاً سفید و یکدست شده‎اند.

میزان تاثیر سفید کننده فاردنتو چقدر است؟

سوالات متداول

آیا کودکان می‎توانند از ژل فاردنتو استفاده کنند؟

استفاده از ژل Phardento برای کودکان زیر ۱۲ سال ممنوع است! اما اگر سن کودک شما بیشتر از ۱۲ سال است می‎توانید بدون نگرانی از این محصول استفاده کنید.

امکان مصرف این ژل در زنان باردار و شیرده وجود دارد؟

اگر این عزیزان دچار التهاب لثه نباشند استفاده از این ژل برای آن‎ها ممنوعیتی ندارد.

چه کسانی نمی‎توانند از ژل لکه ‎بر فاردنتو استفاده کنند؟

مبتلایان به سلیاک، افرادی که تحت شیمی درمانی یا پرتو درمانی هستند، مبتلایان به بیماری دندانی فلورزیس، کسانی که دچار عارضه تحلیل لثه، پوسیدگی شدید دندان یا حساسیت شدید دندانی شده‎اند و اشخاصی که به علت استفاده از تتراسایکلین رنگ دندان‎هایشان تغییر کرده نباید از ژل سفید کننده دندان فاردنتو استفاده کنند!

ترکیبات لکه ‎بر فاردنتو چیست؟

محلول بافری هیدروکلریک اسید، گلیسیرین، کربوکسی متیل سلولز، منتول و آب دیونیزه جزء مواد تشکیل دهنده بطری Before هستند. همچنین بطری After از سوکرالوز، نانوهیدروکسی آپاتیت، پتاسیم نیترات، سدیم فلوراید و آب دیونیزه تشکیل شده است.

آیا با وجود ارتودنسی دندان می‎توان از این ژل استفاده کرد؟

خوشبختانه استفاده از این ژل برای اشخاصی که دندان‎هایشان را ارتودنسی کرده اند هیچ مشکلی ایجاد نکرده بلکه باعث جلوگیری از پوسیدگی دندان‎های آنها نیز می‎شود.

در پایان

در این مقاله از داروخانه آنلاین گلشید به معرفی ژل سفید کننده فاردنتو پرداختیم و ویژگی‎های آن را برای شما شرح دادیم. در صورتی که دندان‎هایتان به علت استعمال دخانیات یا مصرف چای و قهوه زرد شده می‎توانید از این ژل لکه بر استفاده کرده و علاوه بر زردی، لکه‎های قهوه‎ای روی دندان‎ها را نیز از بین ببرید.

برای خرید این محصول با قیمت مناسب وارد فروشگاه داروخانه آنلاین گلشید شده و لکه ‎بر فاردنتو را به سبد خرید خود اضافه کنید. دقت داشته باشید که این محصول برای برخی از افراد مانند کسانی که دچار پوسیدگی شدید دندان هستند مناسب نیست؛ بنابراین پیش از استفاده حتماً از مشاوره رایگان داروخانه استفاده کنید. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۳ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :میثم هاشمی

      خواص ژل سفیدکننده رو عالی گفتید ممنون از مقاله مفیدتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده میثم جان