حمایت ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ۷۱ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت - افق اقتصادی

حمایت ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ۷۱ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت - افق اقتصادی
جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 32426 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ |
308 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طول ۵ سال همکاری خود با بنیاد برکت حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان وام به ۷۱هزار طرح اشتغالزایی مد نظر بنیاد پرداخت کرده است.

حمایت ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ۷۱ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت

حمایت ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ۷۱ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت

به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک در طول سال‌های گذشته حمایت از ایجاد اشتغال خرد را به‌عنوان یکی از رویکرد‌های اصلی خود در پرداخت وام برگزیده است. بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور در این راستا با نهاد‌های مختلفی از جمله معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، کمیته امداد امام خمینی (ره)، صندوق توسعه فناوری‌های نوین و … همکاری کرده است.
یکی از این نهاد‌ها که سابقه همکاری بانک با آن به ۵ سال بالغ می‌شود، بنیاد برکت است. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان یکی از پیشگامان تأمین مالی کسب‌وکار‌های خرد نخستین بانکی است که از سال ۱۳۹۷ در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی، همکاری خود را با بنیاد برکت آغاز کرده است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سعی کرده در طول این سال‌ها همکاری گسترده‌ای با بنیاد برکت داشته باشد و تا حد ممکن، طرح‌های معرفی شده از سوی این بنیاد را تأمین مالی کند. این بانک در طول ۵ سال همکاری خود با بنیاد برکت حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان وام به طرح‌های مد نظر بنیاد پرداخت کرده است.
مجموع طرح‌هایی که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از آن‌ها حمایت کرده به حدود ۷۱هزار طرح اشتغالزایی می‌رسد. طرح‌هایی که توسط بانک تأمین مالی شده، مجموعاً برای ۲۱۲هزار نفر ظرفیت اشتغال ایجاد کرده که عدد قابل توجهی به شمار می‌رود.
همین موضوع باعث شد تا در جشنواره تلاش با برکت که اخیراً توسط بنیاد برکت برگزار شد، در حضور رئیس کل بانک مرکزی، از دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تقدیر شده و نشان عالی برکت به وی اعطا شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید