بیمه کوثر؛ تکریم و افزایش رضایت‌مندی مشتریان - افق اقتصادی

بیمه کوثر؛ تکریم و افزایش رضایت‌مندی مشتریان - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 245489 |
تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵ |
93 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

در آستانه دهه کرامت همایش تجلیل از سرپرستی‌ها و نمایندگان برتر بیمه کوثر برگزار شد.

بیمه کوثر؛ تکریم و افزایش رضایت‌مندی مشتریان

تکریم و افزایش رضایت‌مندی مشتریان

لزوم هوشمندی نمایندگان در مواجهه با شرایط روز و ورود فن‌آوری به عرصه بیمه، تردیدی نیست که بیشتر نمایندگان برتری که هستند و توانسته‌اند به خوبی در زمینه فروش رشته‌های غیرثالث و پرتفو‌های کم ریسک و استفاده از ابزار‌های فن‌آورانه فعالیت کنند، باید دانست که امروز زمین بازی اقتصاد و از جمله بیمه در حال تغییر است و برای ادامه راه باید خود را با این وضعیت تطبیق داد که بیمه کوثر در این مسیر قدم گذاشته است.

 

دکتر آقادادی در این همایش ضمن تبریک و شادباش میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، هدف از برگزاری همزمان همایش تجلیل از نمایندگان برتر و تجلیل از سرپرستی‌های برتر را ایجاد ادبیات مشترک، اتحاد، انسجام و میثاق در تبیین و اجرای برنامه‌ها و شاخص‌ها اعلام نمود.

وی با تاکید بر ضرورت و توجه ویژه به رضایتمندی مشتریان و توانمندسازی شبکه فروش عنوان کرد: کسب رضایت بیمه‌گذاران همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است.

ایشان در ادامه افزود: توانمندسازی نمایندگان و شبکه فروش موجب توسعه شرکت در بخش فروش شده و اکنون هر یک از نمایندگان توانای بیمه کوثر به سطحی از توانمندی رسیده‌اند که به عنوان یک مدیر در عرصه‌های بازاریابی، مدیریت ریسک، فروش و ارتباط با مشتریان حضور دارند.

وی با تاکید بر لزوم هوشمندی نمایندگان در مواجهه با شرایط روز و ورود فن‌آوری به عرصه بیمه خاطرنشان کرد: تردیدی ندارم بیشتر نمایندگان برتری که امروز در خدمت‌شان هستیم توانسته‌اند به خوبی در زمینه فروش رشته‌های غیرثالث و پرتفو‌های کم ریسک و استفاده از ابزار‌های فن‌آورانه فعالیت کنند، زیرا امروز زمین بازی اقتصاد و از جمله بیمه در حال تغییر است و برای ادامه راه باید خود را با این وضعیت تطبیق دهیم.

مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به رشد ۵۷ درصدی فروش در سال ۱۴۰۲ و ابراز خرسندی از عملکرد درخشان شرکت تصریح کرد: در سال گذشته توانستیم به فروش بالغ بر ۱۳هزار میلیارد تومانی دست پیدا کنیم و افزایش سرمایه از ۲۵۰۰ به ۳۳۵۰ میلیارد تومانی و رکورد درآمد سرمایه گذاری ۳۱۰۰ میلیارد تومانی را در کارنامه بیمه کوثر به ثبت برسانیم. همچنین از دیگر فعالیت‌های مهم در سال گذشته می‌توان افتتاح ساختمان مرکزی در استان‌های بوشهر، اصفهان و لرستان، اجرای طرح‌های مختلف در خدمت رسانی به خانواده‌های نیرو‌های مسلح، کسب رتبه قهرمانی در رشته‌های مختلف ورزشی را نام برد.

وی ضمن اشاره به اهمیت ارزش ویژه برند بیمه کوثر اظهار داشت: بیمه گری اقتصادی، بازدهی مناسب سرمایه گذاری، بهره وری منابع و نوآوری در خدمات و فرآیند‌ها از محور‌های اصلی توجه شرکت در سال ۱۴۰۳ است.

دکتر آقادادی در پایان «خیر کثیر» را شعار و خط‌مشی شرکت بیمه کوثر دانست و گفت: افتخار می‌کنم که همکاران وظیفه‌شناسم در بیمه کوثر این شعار را با خدمت‌رسانی خوب و به‌موقع به بیمه‌گذارانی که این سال‌ها در اقصی نقاط کشور دچار سیل و زلزله شده‌اند به منصه ظهور رساندند.

 

تداوم توسعه سبد خدمات بیمه‌ای شاغلین در آریاساسول در سال ۱۴۰۲

صیانت از سلامت و همچنین تأمین آسایش و امنیت خاطر کارکنان و خانواده‌های آن‌ها همواره در اولویت مدیران ارشد شرکت بوده است؛ با انتخاب محمدرضا حیدرزاده به‌عنوان مدیرعامل و نائب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت در سال ۱۴۰۱، این موضوع بیش از پیش مورد تأکید قرار گرفت.

بر این اساس اقدام‌های مهمی برای ارتقا جایگاه بیمه کارکنان در طی این دوران انجام شد، از جمله آنکه با افزایش سقف تعهدات بیمه‌نامه تکمیلی درمان، عمر و حوادث برای کارکنان گام‌های مؤثری برداشته شد.

یکسان‌سازی پوشش‌های بیمه‌ای تکمیلی درمان، عمر و حوادث کارکنان شرکت‌های همکار همچون کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول یکی‌دیگر از اقدام‌های راهبردی در این دوره بود که از بدو تأسیس شرکت برای نخستین‌بار به‌وقوع پیوست و رضایت کارکنان به‌ویژه شرکت‌های همکار را در پی داشت.

فرانشیز مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه کوثر که یکی از دغدغه‌های افراد برخوردار از پوشش‌های بیمه‌های تکمیلی است نیز در رایزنی با بیمه طرف قرارداد با دستور مدیرعامل شرکت حذف شد.

یکی از ریسک‌های فعالیت در فضا‌های صنعتی فوت یا جراحت‌های ناشی از عملیات است که دغدغه کارکنان و خانواده‌ها را در بر دارد، بر این اساس در سال ۱۴۰۲، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سقف غرامت فوت با سقف ۸ میلیارد ریال و غرامت حوادث ۶ میلیارد ریال در بیمه نامه عمر و حوادث افراد اعمال شد.

همچنین کارکنان و خانواده‌های دارای بیماری‌های خاص با ابتکار شرکت هزینه‌های پزشکی خود را بدون اعمال سقف هزینه‌ای دریافت می‌کنند.

یکی از اقدام‌های مهمی که در سال ۱۴۰۲ با حمایت و موافقت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت و با پیشنهاد واحد سرمایه‌های انسانی محقق شد، بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری بود که این موضوع به توسعه سبد خدمات بیمه‌ای برای کارکنان آریاساسول و شرکت‌های همکار منجر شد.

بر این اساس با اجرای این طرح علاوه بر سرمایه‌گذاری، مبلغ ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در پوشش بیمه‌نامه عمر و به همین مقدار در پوشش بیمه‌نامه حوادث کارکنان اضافه شد که مشمول ۲۰ درصد افزایش سالیانه نیز می‌شود.

سال گذشته در جریان فوت تأسف بار یکی از کارکنان شرکت از محل پوشش بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری و نیز بیمه‌نامه عمر و حوادث، در مجموع مبلغ ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از سوی شرکت بیمه کوثر به بازماندگان متوفقی پرداخت شد.

شرکت پلیمر آریاساسول به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام در کشور، همواره سرمایه‌های انسانی را به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه شرکت تلقی می‌کند و بر این اساس ارتقا رفاه و سلامت و آسایش روانی کارکنان و خانواده‌های آن‌ها به‌عنوان محوری‌ترین موضوع برای رفاه در شرکت دنبال می‌کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید