۶۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به معرفی شدگان شهرکهای صنعتی - افق اقتصادی

۶۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به معرفی شدگان شهرکهای صنعتی - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 211767 |
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ |
101 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت ۶۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به معرفی شدگان شهرکهای صنعتی پرداخت گردیده است.

۶۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به معرفی شدگان شهرکهای صنعتی

۶۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به معرفی شدگان شهرکهای صنعتی

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای معاونین اظهار داشت: بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بازار پولی و بانکی اهداف کنترل نقدینگی و مهار تورم را دنبال می‌کند و بانک‌ها نیز ملزم به رعایت قواعد و کنترل و محدود نمودن اعتبار دهی هستند. از سویی دولت و دستگاه‌های اجرایی نیز هدفگذاری متعددی برای راه اندازی پروژه‌ها، حمایت از کسب و کار‌ها و ارتقای سطح تولید و اشتغال در استان‌ها و مناطق کشور داشته اند، و به همین منظور از شبکه بانکی انتظار دارند تا با پرداخت تسهیلات به کارآفرینان و تولید کنندگان موجبات تسریع در رشد اقتصادی را فراهم آورند.

وی افزود: بنا به اقتضائات بخش واقعی و مالی اقتصاد معمولا، این دو رویکرد انبساطی و انقباضی در همه اقتصاد‌ها در دوران مختلف وجود دارد، شدت گرفتن این دو رویکرد موجبات دشواری کار شبکه بانکی را فراهم می‌آورد.

شیخ حسینی تصریح نمود: بانک توسعه تعاون در این شرایط با انضباط نقدینگی و تعامل بهینه با دستگاه‌های اجرایی و نیز تکریم مشتریان و حمایت از تعاونگران و کارآفرینان را در دستور کار قرار داده است، همچنین با اولویت بندی فعالیت‌ها در تلاش است تا وظایف بانکی و توسعه‌ای را انجام دهد.

این مقام بانکی تاکید کرد: ۶۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به معرفی شدگان شهرک‌های صنعتی پرداخت شده است، همچنین سه هزار میلیارد ریال تسهیلات نیز به معرفی شدگان صندوق ملی محیط زیست اعطا گردیده است.

در این جلسه که با حضور معاونین مدیر عامل و تعدادی از مدیران و روسای ادارات ستادی همراه بود، مباحثی در خصوص اقدامات فناورانه در رابطه با رصد مشتریان و منابع بانک بر پایه سامانه رتبه بندی مشتریان و سامانه تفاهم نامه‌ها و همچنین سامانه شناسایی وثائق جهت محاسبه کفایت سرمایه مطرح گردید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید