افزایش پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به ۲۵ هزار و ۹۷۶ میلیارد ریال از سوی بانک مسکن - افق اقتصادی

افزایش پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به ۲۵ هزار و ۹۷۶ میلیارد ریال از سوی بانک مسکن - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 208870 |
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ |
85 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

انعقاد قراردادهای تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی بانک مسکن به تعداد ۳۴ هزار و ۴۲ نفر از متقاضیان تایید شده در ۲ سال اخیر با اعتبار ۲۵ هزار و ۹۷۶ میلیارد ریال انجام شده است.

افزایش پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به ۲۵ هزار و ۹۷۶ میلیارد ریال از سوی بانک مسکن

افزایش پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به ۲۵ هزار و ۹۷۶ میلیارد ریال از سوی بانک مسکن

بانک مسکن در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود با اعطای تسهیلات قرض الحسنه الشتغالزایی تاکنون رقم ۲۵هزار و ۹۷۶ میلیون ریال را به متقاضیان پرداخت کرده است. توانمندسازی مددجویان نهادهایی، چون کمیته امداد و بهزیستی همواره در اولویت و کانون توجه سیاست‌گذاری مدیران ارشد بانک مسکن قرار دارد و بانک مسکن در راستای مسوولیت اجتماعی خود و علیرغم کمبود منابع مالی، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی را در اولویت قرار داده و در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رساند.

 

قرارداد تسهیلاتی ۳۲۳ هزار و ۴۰۱ واحد نهضت ملی در بانک مسکن منعقد شد

مدیرعامل بانک مسکن از افتتاح حساب یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۷۴۲ نفر در بانک مسکن خبر داد و همچنین از قرارداد تسهیلاتی ۳۲۳ هزار و ۴۰۱ واحد در بانک مسکن منعقد شده است.

عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن روند ارایه تسهیلات نهضت ملی مسکن را توسط آن بانک توضیح داد و گفت: طبق آمار‌ها تاکنون یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۷۴۲ نفر در بانک مسکن، افتتاح حساب کردند.

مدیرعامل بانک مسکن میزان قرارداد تسهیلاتی منعقد شده در آن بانک را از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون معادل ۳۲۳ هزار و ۴۰۱ واحد به مبلغ ۱۴۰ هزار و ۷۲۹ میلیاردتومان عنوان کرد.

حسینی توضیح داد: تاکنون ۱۲۸ هزار و ۳۶۵ میلیاردتومان به حساب سازندگان واریز شده است که از این میزان ۷۶ هزار و ۵۲۸ میلیاردتومان از محل تسهیلات و ۵۱ هزار و ۸۳۷ میلیاردتومان از محل آورده متقاضیان است.

 

تامین مالی ساخت ۱۱۷ هزار خانه در خوزستان توسط بانک مسکن

بانک مسکن استان خوزستان تاکنون تسهیلات ساخت بیش از ۱۱۷ هزار واحد مسکونی طرح‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن را به سازندگان پرداخت کرده است.

یاور عسکری مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان در مراسم افتتاح شعبه سپیدار اهواز با بیان این مطلب گفت: بخش عمده تامین تسهیلات در طرح نهضت ملی مسکن به عهده بانک مسکن است که از این جهت دستاوردی بزرگ برای بانک محسوب می‌شود و نشان از این دارد که بانک همواره در فعالیت‌های عمرانی و رونق بخشی به ساخت و ساز مسکن پیشتاز است.

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن بازوی قدرتمند عمرانی دولت در بخش توسعه مسکن و رونق اقتصادی است بیان کرد: تنها در قالب طرح مسکن مهر، بانک مسکن استان خوزستان برای ساخت ۱۰۷ هزار واحد مسکونی در استان تسهیلات پرداخت کرده است که در این بخش یکی از استان‌های برتر در پرداخت تسهیلات مسکن مهر بوده است.

همچنین همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر و گرامیداشت این ایام، شعبه سپیدار اهواز به عنوان سی و یکمین شعبه بانک مسکن در استان خوزستان فعالیت خود را آغاز کرد.

تداوم روند پرداخت تسهیلات بانک مسکن در قالب مضاربه

بانک مسکن از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد سه هزار و ۲۶۴ فقره تسهیلات مضاربه به مبلغ بیش از ۱۴هزار و ۲۲۳ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرد.

بانک مسکن در قالب تسهیلات مضاربه سرمایه لازم را در اختیار متقاضیانی که قصد تجارت و داد و ستد دارند قرار می‌دهد.

دریافت کنندگان تسهیلات نیز حداکثر ظرف شش ماه بعد از دریافت تسهیلات می‌توانند نسبت به بازپرداخت آن اقدام کند.

بیش از ۳۰هزار فقره تسهیلات ودیعه مسکن از سوی بانک مسکن به متقاضیان اختصاص یاقت

روند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بانک مسکن به متقاضیان در دولت سیزدهم افزایش یافت. بانک مسکن از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۳۰هزار و ۵۵۱ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ بیش از ۱۴هزار و ۲ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

بخش عمده‌ی تسهیلات پرداختی در این بخش مربوط به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن در چارچوب ضوابط تعیین شده در قانون بودجه به مددجویان معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بوده است.

همچنین تسهیلات پیش بینی شده‌ای نیز در قالب ودیعه مسکن در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان پرداخت شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید