تاکید مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس بر پوشش های جامع بیمه ای پروژها و تاسیسات این شرکت توسط بیمه ایران - افق اقتصادی

تاکید مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس بر پوشش های جامع بیمه ای پروژها و تاسیسات این شرکت توسط بیمه ایران - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 207118 |
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ |
88 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مهندس متجلی مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس ، ضمن حضور در غرفه بیمه ایران در پانزدهمین نمایشگاه نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی ( عسلویه) با بیان اهمیت پروژه های ملی این منطقه ،خواستار تامین پوشش های جامع و تکمیلی پروژه ها و تاسیسات این شرکت توسط بیمه ایران شدند.

تاکید مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس بر پوشش های جامع بیمه ای پروژها و تاسیسات این شرکت توسط بیمه ایران

تاکید مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس بر پوشش های جامع بیمه ای پروژها و تاسیسات این شرکت توسط بیمه ایران

به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، مهندس متجلی با بررسی فنی وضعیت بیمه‌ای پروژه‌ها، نکات ارزنده‌ای در جهت توسعه همکاری، امور کارشناسی و ارزیابی‌های تخصصی برای پروژه ها‌ی قبلی و جدید مطرح نموده و به همین منظور توصیه و تاکیدات لازم جهت هماهنگی و اجرایی نمودن موارد اشاره شده ارائه نمودند.

در ادامه مهندس جعفری، معاون طرح‌های توسعه‌ای شرکت نفت و گاز پارس جنوبی با اشاره به موارد فنی پروژه‌ها وتاسیسات، برگزاری جلسات مشترک با هدف به اشتراک گذاشتن دانش و اطلاعات برای طرفین را مطرح نمودند.

در پایان، راستگو مدیر کل بازاریابی، خدابنده لو معاون بیمه‌های انرژی مدیریت بیمه‌های اموال بیمه ایران، توضیحاتی در خصوص قرارداد‌های مشترک ارائه و شرایط و وضعیت پوشش‌های بیمه‌ای را تشریح کردند.

گفتنى است در این جلسه، مهندس خزائى معاون عملیات و پشتیبانی، روحی مدیر مهندسی نفت و گازاز شرکت نفت و گاز پارس، غلامی مدیر شعبه عسلویه بیمه ایران، نمایندگان بیمه ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان حضور داشتند.

شایان ذکر است شرکت نفت وگاز پارس بعنوان اصلی‌ترین مجموعه شرکت ملی نفت با میلیارد‌ها یورو سرمایه، مجموعه عملیات وفعالیت‌های مطالعات مهندسی، ساختمان، نصب و راه اندازی کلیه فاز‌های میدان مشترک پارس جنوبی و میدان‌های گازی پارس شمالی، گلشن، فردوسی و همچنین توسعه لایه نفتی پارس جنوبی، استخراج و انتقال گاز مناطق گازی ازخلیج فارس به خشکی را به عهده داشته و تحت پوشش شرکت بیمه ایران می‌باشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید