تصویب ۴ همت برای رفع نقاط حادثه‌خیز توسط بیمه مرکزی - افق اقتصادی

تصویب ۴ همت برای رفع نقاط حادثه‌خیز توسط بیمه مرکزی - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 192239 |
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ |
79 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رئیس بیمه مرکزی گفت: امسال در لایحه بودجه مقرر شده است که ۴ همت به شکل اوراق، برای رفع نقاط حادثه‌خیز توسط بیمه مرکزی لحاظ شود.

تصویب ۴ همت برای رفع نقاط حادثه‌خیز توسط بیمه مرکزی

تصویب ۴ همت برای رفع نقاط حادثه‌خیز توسط بیمه مرکزی

استاد هاشمی رئیس بیمه مرکزی گفت: تحول دیجیتال یکی از پیشران‌های اقتصادی دنیا است این تحول روابط بین المللی کشور‌ها و فرآیند جوامع را دچار انقلاب بزرگی کرده است.

او با اشاره به اینکه بحث هوشمند سازی یک‌الزام‌است افزود: صنعت بیمه به دور از تهدید‌ها و فرصت‌های نوظهور نبوده است. صنعت بیمه در کشور در حال پوست اندازی است.

وی گفت: این فرصت با توجه به اراده وزارت اقتصاد شاید فضایی ایجاد کند که بانک و بورس در حوزه دیجیتال جزیره‌ای حرکت نکنند و همه می‌توانیم در بازار دیجیتال در کنار هم باشیم.

استاد هاشمی گفت: اگر در تحول دیجیتال همگرایی ایجاد کنیم سه بازار اقتصادی بانک، بیمه و بورس دیگر جزیره‌ای عمل نمی‌کنند، براساس اشتراکات مسیری را تعیین و از ابزار‌های آی‌تی برای این فرصت استفاده کنیم. بیمه مرکزی نیز در این بخش فعالیت‌های خوبی داشته است.

او گفت: صنعت بیمه ایران از حدود ۲۰ سال پیش در حوزه دیجیتال قدم برداشته است، صدور مجوز فعالیت برای شرکت‌های تمام دیجیتال توسط بیمه مرکزی اخذ شده است.

به گفته او، پروژه کروکی برخط تحول بزرگی در عرصه بیمه خدمات اتومبیل ایجاد خواهد کرد، هوش مصنوعی وارد صنعت بیمه کشور شده است. در تلاش هستیم که نسخه کاغذی را تا انتهای بهمن‌ماه برای بیمه تکمیلی حذف کنیم.

او گفت: امسال خوشبختانه در لایحه بودجه مقرر شده است که ۴ همت به شکل اوراق، برای رفع نقاط حادثه‌خیز توسط بیمه مرکزی و صندوق تأمین خسارات بدنی لحاظ شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید