آینده درخشان در انتظار فولاد خورستان - افق اقتصادی

آینده درخشان در انتظار فولاد خورستان - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 163318 |
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ |
149 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

سمپوزیوم فولاد کیش ۱۴۰۲ یزرگترین گردهمایی بازیگران در صنعت فولاد است، این سمپوزیوم فرصتی فراهم آورده است تا شرکتهای فعال در صنعت فولاد کشور به تبادل اطلاعات، ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری و ارائه آخرین دستاوردهای خود بپردازند. شرکت فولاد خوزستان به عنوان یکی از بازیگران مهم این صنعت حضوری پررنگ در این نمایشگاه داشته و امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در حاشیه این سمپوزیوم به بیان برنامه‌‌ها و دستاوردهای این شرکت فولادی در آینده پرداخت.

آینده درخشان در انتظار فولاد خورستان

مسابقه تولید محتوا در فضای مجازی ویژه شبکه فروش بیمه نوین برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این خصوص گفت: با سرمایه‌گذاری ۴۰ همتی در پروژه‌های توسع‌ای فولاد خوزستان، در تلاشیم تا پایان سال ۱۴۱۰ به ظرفیت ۱۳ میلیون ۶۰۰ تنی برسیم. قرارداد فاز اول پروژه احداث نیروگاه برق شرکت فولاد خوزستان با صندوق توسعه ملی به امضا رسیده است.

وی ادامه داد: احداث نیروگاه فولاد شادگان نیز در دست اقدام بوده و مناقصه نیروگاه خورشیدی فخوز نیز به زودی برگزار خواهد شد. پروژه فولادسازی شرکت فولاد شادگان به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم گروه فولاد خوزستان بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اولین آرک کوره قوس الکتریکی این شرکت تا ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد. 

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تاکید کرد: تا دی ماه سال جاری اولین ذوب‌گیری واحد فولادسازی شرکت فولاد شادگان انجام خواهد گرفت و امیدواریم اولین شمش فولادی این پروژه نیز تا پایان سال جاری ریخته‌گری شود. برای تولید ۵۵ میلیون تن، به ۱۶۷ میلیون تن سنگ‌آهن نیاز داریم و میزان سنگ‌آهن موجود تنها تا چند سال آینده جوابگوی نیاز کشور خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید