افتتاحیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲ بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت فولاد کشور - افق اقتصادی

افتتاحیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲ بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت فولاد کشور - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 160086 |
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ |
154 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

بانک مرکزی در راستای ایجاد تعادل میان سیاست ارزی و تجاری کشور، طی شش ماهه نخست امسال مجموعه تدابیری را در دستور کار قرار داد.

افتتاحیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲ بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت فولاد کشور

چگونگی ایجاد تعادل میان سیاست ارزی و تجاری در کشور

سمپوزیوم فولاد یکی از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین نمایشگاه تخصصی صنعت فولاد در کشور است. حضور گسترده نمایندگان کشورهای خارجی از آسیا و اروپا در این نمایشگاه همچنین شرکت‌های داخلی معتبر که در قالب ۲۰۵ غرفه آخرین دانش و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته‌اند حضور دارند. در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه جناب آقای رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیئت همراه ضمن بازدید از این نمایشگاه با حضور در بعضی از غرفه‌ها با شرکت‌کنندگان مدیران و فعالان اقتصادی دیدار و گفتگو کرد همچنین در مدت برگزاری این نمایشگاه بستری برای برقراری ارتباط میان دست‌اندرکاران، اساتید، پژوهشگران و فعالان اقتصادی در زمینه توسعه صنعت فولاد می‌گردد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، شرکت ملی فولاد ایران، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مجتمع فولاد مبارکه، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، فولاد آذربایجان، فولاد هرمزگان، شرکت فولاد آلیاژی ایران، مجموعه شرکت‌های گل‌گهر، سنگ‌آهن مرکزی ایران، هلدینگ چادرملو، توسعه صنایع و معادن غدیر، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، آهن و فولاد ارفع، پامیدکو و فولاد میانه میدکو و… از جمله وزارتخانه‌ها سازمان‌ها و مؤسسات و شرکت‌های شاخص مشارکت‌کننده داخلی و یا خارجی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

فولاد، آهن، ورق، شمش، بیلت، بلوم، اسلب، میلگرد، گندله تجهیزات خطوط تولید، مواد اولیه فراورده‌های دیرگداز، روان‌سازها و غیره از موضوعات و یا محصولات ارائه شده در این نمایشگاه است که تا چهارم آبان از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به نمایش گذاشته می‌شود.

 

چگونگی ایجاد تعادل میان سیاست ارزی و تجاری در کشور

 

چگونگی ایجاد تعادل میان سیاست ارزی و تجاری در کشور

 

چگونگی ایجاد تعادل میان سیاست ارزی و تجاری در کشور

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید