نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران استان کردستان با مدیرعامل بیمه تعاون - افق اقتصادی

نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران استان کردستان با مدیرعامل بیمه تعاون - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 156404 |
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ |
161 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران فعال صنعت بیمه استان کردستان با حضور مدیرعامل و مدیران ستادی بیمه تعاون در هتل شادی سنندج برگزار شد.

نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران استان کردستان با مدیرعامل بیمه تعاون

نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران استان کردستان با مدیرعامل بیمه تعاون

به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران فعال صنعت بیمه استان کردستان با مدیرعامل و مدیران ستادی بیمه تعاون در هتل شادی سنندج برگزار شد تا راهکار‌های فروش بهتر و جذب پورتفوی بیشتر در استان مورد بررسی قرار گیرد.

دراین گردهمایی دکتر مظلومی، مدیر عامل بیمه تعاون پس از استماع نقطه نظرات و پیشنهادات کارگزاران، نمایندگان بر اهتمام شبکه فروش بر تعامل بیشتر و ارائه خدمات بهتر به بیمه گذاران و همچنین پرداخت خسارت در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی همچنین ضمن بیان راهکار‌ها و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژی‌های سازمانی؛ خواستار بسط وگسترش فعالیت بیمه‌ای با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان شد.

در این نشست که با اشتراک گذاری ایده‌های کاربردی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر بیمه تعاون با تأکید بر شعبه سنندج انجام شد، مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون نیز از جمله سید مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان ها؛ مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه‌های اتومبیل؛ ال مان ورقائی، مدیر امور اداری و فناوری اطلاعات؛ رزا سعیدی، مدیر بیمه‌های درمان؛ مجید ارجمند، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران؛ مسلم اسدی، مدیر امور مالی؛ عسل اشتری مدیر بیمه‌های مسئولیت و مهندسی و سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان حضور داشته و به هم افزایی هرچه بیشتر کمک کردند.

در پایان در این نشست مدیران بیمه تعاون، به سئوالات همکاران پاسخ دادند.

لازم به یادآوری است نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه تعاون می‌توانند از طریق ایمیل به آدرس pishnahad@taavon-ins.ir نسبت به ارسال نظرات و پیشنهادات خود اقدام نمایند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید