راهکاری حرفه‌ای و آسان برای سرمایه‌گذاری پرسود و بدون ریسک - افق اقتصادی

راهکاری حرفه‌ای و آسان برای سرمایه‌گذاری پرسود و بدون ریسک - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 154658 |
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ |
181 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آینده روشن در سال ۱۳۹۴ با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار و تحت مدیریت شرکت کارگزاری بانک آینده فعالیت خود را آغاز کرد.

راهکاری حرفه‌ای و آسان برای سرمایه‌گذاری پرسود و بدون ریسک

راهکاری حرفه‌ای و آسان برای سرمایه‌گذاری پرسود و بدون ریسک

درحال حاضر این صندوق با ارزش دارایی حدود ۹۰۰۰ میلیارد ریال و نرخ بازدهی مؤثر سالانه ۲۸٫۱ درصد (معادل بیش از ۲۵درصد سود سالانه بانکی)، توانسته است، جایگاه نخست صندوق‌های با درآمد ثابت قابل‌معامله را از آن خود سازد.

شرکت کارگزاری بانک آینده با تغییر استراتژی صندوق‌های تحت مدیریت خود از شهریور سال گذشته (۱۴۰۱) و تقویت تیم تحلیل و سرمایه‌گذاری، زمینه بهبود بازدهی را فراهم نموده که این امر نیز سبب رشد چشمگیر ۱۷۰۰ درصدی خالص دارایی‌های صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آینده روشن از خرداد ماه سال جاری شده است.

صندوق گنجینه آینده روشن از نوع قابل‌معامله است و در روز‌های کاری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵:۰۰ در تابلو فرابورس، با نماد «صایند»، قابلیت معامله دارد. شایان ذکر است؛ واحد‌های این صندوق، از جمله دارایی‌های دارای نقدشوندگی بالا است که سرمایه‌گذاران، بدون نگرانی از عدم‌وجود خریدار در بازار می‌توانند اقدام به فروش آن نموده و ظرف یک روز کاری به وجه حاصل از آن، دست یابند.

هم‌چنین کارگزاری بانک آینده با هدف تسهیل فرایند معاملات برای مشتریان، با انجام ثبت‌نام غیرحضوری و اجرای دستورات معاملات به‌صورت برخط (آنلاین)، امکان انجام کلیه امور مربوط را با کم‌ترین زمان و هزینه برای علاقه‌مندان فراهم آورده است.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به وب‌سایت صندوق گنجینه آینده روشن به‌نشانی ayandehfund.com و وب‌سایت شرکت کارگزاری بانک آینده به‌نشانی www.babc.ir مراجعه کرده یا با شماره ۴۲۷۶۴۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید