با «آبانک» شعبه بانک آینده همراه شماست - افق اقتصادی

با «آبانک» شعبه بانک آینده همراه شماست - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 151177 |
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ |
173 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

«آبانک»، سامانه جدید بانک آینده از نیمه دوم سال ۱۴۰۰، فعالیت خود را با هدف جذب مشتریان جدید آغاز کرده است. این سامانه در تلاش است با ارائه‌ مجموعه‌ کاملی از خدمات غیرحضوری به‌شکل آنلاین، نیاز مراجعه حضوری به شعب بانک را به حداقل ممکن برساند.

با «آبانک» شعبه بانک آینده همراه شماست

با «آبانک» شعبه بانک آینده همراه شماست

ارائه خدمات متنوع بانکی این سامانه باعث شده تا مشتریان به‌راحتی از خدمات بانکی باکیفیت بهره‌مند شوند. همین تنوع خدمات باعث تمایز «آبانک» با سایر سامانه‌های بانکداری جدید می‌شود.

کاربران «آبانک» از سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌های مختلفی استفاده می‌کنند (سیستم‌عامل‌های اندروید، IOS و PWA یا همان نسخه تحت وب). در واقع کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود و پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنند، گزینه مناسب برای استفاده از خدمات «آبانک» را انتخاب کنند.
احراز هویت در این سامانه غیرحضوری، کوتاه و از طریق تشخیص چهره و تطبیق آن با کارت ملی صورت می‌گیرد. در صورتی‌که فرد هیچ حسابی در بانک آینده نداشته باشد، پس از احراز هویت و استعلام هشت‌گانه (بدون الزام به واریز وجه) حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز برای او افتتاح می‌شود. هم‌چنین برای مشتریانی که در حال حاضر حساب بانک آینده دارند، امکان افتتاح انواع سپرده در کمتر از۱۰ دقیقه وجود دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید