مدیرعامل بیمه آسیا از شعبه دزفول بازدید کرد - افق اقتصادی

مدیرعامل بیمه آسیا از شعبه دزفول بازدید کرد - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 148804 |
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ |
179 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیأت همراه، در سفر به استان خوزستان، از شعبه بیمه آسیا در دزفول و ساختمان جدیدالتاسیس این شعبه بازدید و با کارکنان این شعبه دیدار و گفتگو کردند.

مدیرعامل بیمه آسیا از شعبه دزفول بازدید کرد

مدیرعامل بیمه آسیا از شعبه دزفول بازدید کرد

به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در دیدار با کارکنان بیمه آسیا در شعبه دزفول، با اشاره به عملکرد مطلوب این شعبه در استان خوزستان، بر رشد پرتفوی متناسب با همراهی شعبه و شبکه فروش تأکید کرد.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا، کاهش چالش‌ها و مشکلات کارکنان را در فعالیت‌های بیمه گری و مالی، از راهبرد‌های اصلی شرکت بیمه آسیا عنوان کرد و بر وصول مطالبات، نظارت بر عملکرد بیمه گری در راستای کنترل ترکیب پرتفوی و خسارت‌ها و توسعه آموزش کارشناسان و شبکه فروش تأکید نمود.

در این دیدار، کارکنان شعبه دزفول نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل بیمه آسیا در این شعبه، از نزدیک به ارائه مسائل و مشکلات خود پرداختند.

در ادامه این دیدار، مدیرعامل و هیات همراه در محل ساختمان جدید در حال ساخت بیمه آسیا در دزفول حضور یافتند و از نزدیک در جریان فرایند ساخت این شعبه قرار گرفتند.

در این دیدار‌ها سید مهدی صادقی عضو هیات مدیره و معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی، فرامرز خجیر عضو هیات مدیره و معاون بیمه‌های اشخاص و مسئولیت، معاون بیمه‌های اموال و همچنین معاون امور استان‌ها و شبکه فروش و تنی چند از مدیران، مدیرعامل را همراهی می‌کردند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید