«نفت‌کارت» شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران صادر شد - افق اقتصادی

«نفت‌کارت» شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران صادر شد - افق اقتصادی
جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 129977 |
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ |
224 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

۳۸۰۰ فقره «نفت‌کارت» و «کارت ‌رفاهی» برای کارکنان شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی صادر و حساب چند شرکت پیمانکاری زیرمجموعه شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منتقل شد.

«نفت‌کارت» شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران صادر شد

«نفت‌کارت» شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران صادر شد

به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «علی منتصری» مدیرعامل شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی، گفت: تنوع طرح‌ها و خدمات شاخص بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور رفع و بهبود نیاز کارکنان قابل ستایش است و رضایت‌‎مندی را در بخش‌ها و لایه‌های مختلف شرکت افزایش خواهد داد.
وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان فارس، بیان کرد: با امضای تفاهمنامه همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قالب طرح مهریار، ۳۸۰۰ فقره «نفت‌کارت» و «کارت رفاهی» برای همکاران صادر شد و حساب چند شرکت پیمانکاری زیرمجموعه شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منتقل شد.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی، افزود: امیدواریم با بهره‌گیری از خدمات بانک و عدالت‌محوری، در جهت افزایش انگیزه کارکنان این سازمان قدم‌های مثبت و قابل قبولی برداریم.
«بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک در استان فارس، بیان کرد: با توجه به حمایت حاکمیتی از بانکداری قرض‌الحسنه و تأکیدات مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به دنبال افزایش شمولیت طرح‌های بانک در شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی هستیم.
وی افزود: کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند علاوه بر بیمه عمر رایگان طرح مهریار، از محل میانگین حساب شخصی خود وام دریافت کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید