پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر به مناسبت ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی - افق اقتصادی

پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر به مناسبت ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی - افق اقتصادی
پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 115406 |
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵ |
258 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل بانک شهر در پیامی فرا رسیدن شهادت ثارالله و یاران با معرفت ایشان و ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی را به عموم مردم ایران و همکاران این بانک تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر به مناسبت ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی

پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر به مناسبت ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی

به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام دکترسیدمحمدمهدی احمدی بدین شرح می‌باشد: «انّ الحسین مصباح الهدی و سفینه النّجاه» روز‌های عزاداری حسینی و شب‌های حزن و ماتم ابا عبدالله حسین (ع)، یادآورالگوی جاودان و ماندگار حماسه بزرگ عاشوراست که برکات و آثار فراوانی برای ملت ایران و میهن و جامعه اسلامی به همراه داشته است.
اینجانب، ایام متعلّق به سیّدالشّهدا (ع) که عرصه تجلّی کرامت حضرت اباعبدالله و اصحاب ایشان و بهره‌مندی همه عالم از برکات آن بزرگواران می‌باشد و پیام‌های این قیام عظیم که «معنویت»، «آگاهی و بصیرت»، «اتحاد و انسجام» و «خدمت به مردم» می‌باشد را ارج نهاده و شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران وفادار ایشان را به عاشقان حسینی و دلدادگان اهل‌بیت علیهم‌السلام به ویژه همکاران مومن در خانواده بزرگ بانک شهر تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
‌امیدوارم به برکت عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی و ذکر مصائب امام حسین (ع) و خاندان اهل بیت به ویژه، مبارزه و فداکاری یادگار‌های نبوت، امام سجاد (ع) و بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب (س) و حضرت ابوالفضل العباس (ع)، بزرگ پرچمدار نهضت حسینی در روز عاشورا، دوشادوش حضرت اباعبدالله (ع)، بیداری بیش از پیش” وجدان جمعی” و تقویت روحیه “مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی” را برای همه عزاداران و سوگواران حسینی در بر داشته باشد. اجرتان با اباعبدالله الحسین (ع)
سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیات مدیره

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید