حل مشکلات تولید و اشتغال با تعامل صنعتگران و مسؤلان/پرداخت ۸۳۰ میلیارد ریال به دانش بنیان های استان یزد - افق اقتصادی

حل مشکلات تولید و اشتغال با تعامل صنعتگران و مسؤلان/پرداخت ۸۳۰ میلیارد ریال به دانش بنیان های استان یزد - افق اقتصادی
پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 105554 |
تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ |
274 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

دکتر خورسندیان: با تعامل مناسب با صنعتگران و مسؤلان می توان بخش عمده مشکلات بخش تولید و اشتغال در هر استانی را شناسایی و مرتفع نمود.

حل مشکلات تولید و اشتغال با تعامل صنعتگران و مسؤلان/پرداخت ۸۳۰ میلیارد ریال به دانش بنیان های استان یزد

حل مشکلات تولید و اشتغال با تعامل صنعتگران و مسؤلان/پرداخت ۸۳۰ میلیارد ریال به دانش بنیان های استان یزد

به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر خورسندیان در سفر به استان یزد و دیدار با استاندار و دیگر مسؤلان استانی آن اعلام داشت: از سوی مسؤلان و سیاستگذاران کشور توجه ویژه‌ای به بخش تولید و اشتغال کشور را شاهد هستیم و بانک صنعت و معدن به عنوان یک بخش اثرگذار در امر تامین مالی بنگاه‌های تولیدی و معادن کشور می‌کوشد تعامل خوبی با تولیدکنندگان و کارآفرینان هر استانی داشته باشد.

دکتر علی خورسندیان که به اتفاق هیأتی متشکل از عضو هیأت مدیره و مدیران ارشد این بانک، روز چهارشنبه بیست و یکم تیرماه به استان یزد سفر کرده بود در دیدار با استاندار این استان اظهار داشت: برای شنیدن صحبت‌های تولیدکنندگان و برطرف نمودن موانع و مشکلات آنان به اتفاق یک تیم کارشناسی از مدیران ارشد بانک به این استان آمده ایم تا تمامی مشکلات را به صورتی کاملا دقیق بررسی نماییم و با مشورت با دست اندرکاران بخش تولید به راه حل‌های اساسی و قابل اجرایی برسیم.
وی همچنین در این دیدار علاوه بر تشریح عملکرد بانک صنعت و معدن در استان یزد، درخصوص فرآیند تامین مالی طرح‌های صنعتی استان با مسؤلان و صنعتگران به بحث و تبادل نظر پرداخت و عنوان نمود: به ۱۹ طرح مورد پیگیری در سفر ریاست جمهوری به استان یک هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته و در حال پرداخت می‌باشد.
وی یادآور شد: در مجموع به ۳۷۳ طرح صنعتی و معدنی در این استان ۳۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است و برای ۸ هزار و ۱۰۷ نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.
استاندار یزد نیز ضمن یادآوری رتبه بالای بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات از محل منابع تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۰ و تبصره ۱۶ سال ۱۴۰۱ به طرح‌های معرفی شده، از تلاش‌های تمامی کارکنان این بانک تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد که این بانک همچون گذشته در تامین نقدینگی واحد‌های تولیدی و حمایت از سرمایه گذاری در طرح‌های نیمه تمام استان یزد، اقدامات موثری را به عمل آورد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید